• Guru

    Ar nori gauti Mokytojo dienos užduotį ?

Kraunasi ... Kraunasi ...

Naujausi pokalbiai su Mokytoju

2019.12.07
Хайфа
Солнечные ситуации
2019.12.07
Хайфа
Солнечная энергия- источник жизненной силы
2019.12.06
Хайфа
Удовольствие и мотивация

Tvarkaraštis

Facebook/Respublikinė Jogos Mokykla    Youtube/Respublikinė Jogos Mokykla   Instagram/Respublikine Jogos Mokykla

Utana Padasana

utana_padasana-1

1. Atsigulkite į Šavasaną;
2. Ramiai ir ritmingai kvėpuokite;
3. Įkvėpdami pasiremkite ant alkūnių ir išrieskite stuburą taip, kad neatkeldami sėdmenų viršugalvį padėtumėte ant kilimėlio;
4. Ramiai iškvėpkite;
5. Įkvėpdami pakelkite ištiestas kojas trisdešimties laipsnių kampu ir ištieskite rankas, sudėtas Namaste mudra, kad jos būtų lygiagrečios su pakeltomis kojomis;
6. Pozą fiksuokite 30-40 širdies dūžių ir joje ramiai kvėpuokite;
7. Kojas ir rankas nuleiskite iškvėpdami;
8. Ramiai įkvėpkite ir remdamiesi alkūnėmis ištieskite stuburą. Grįžkite į Šavasaną.

Dėmesio!
Šią asaną užtenka atlikti vieną kartą per dieną. Nepiknaudžiaukite ja. Esant skydlaikės hiperfunkcijai, galvą galima padėti ant pakaušio, kad neįsitemptų kaklo raumenys.

Asanos teikiamas efektas
UTANA PADASANA atlikimo metu stipriai tonizuojama endokrininė sistema: kasa, antinksčiai, kiaušidės (moterims) ir prostata (vyrams). Dalis energijos patenka į skydliaukę bei pieno liaukas (moterims). Taip pat ši poza greitai tirpdo riebalinį sluoksnį klubų ir pilvo srityse. Ji suteikia daug gyvybinės energijos bei didina emocinį foną.

Dažniausiai daromos klaidos
Šioje asanoje pavargsta pilvo raumenys, todėl norisi greitai ją užbaigti ir dažnas tiesiog nukrenta ant kilimėlio. Tai pavojinga ir kaklo slanksteliams ir asana praranda dalį efekto. Nuleidus kojas ir rankas ant kilimėlio, prana dar spėja pripildyti įtemptas pieno liaukas bei skydliaukę, todėl svarbu įkvepiant dar nugarą laikyti išriestą ir galvą pastatytą ant viršugalvio ar pakaušio. Užbaikite asaną antrojo iškvėpimo metu. Fiksuojant pozą nelenkite kojų per kelius.