• Guru

    Ar nori gauti Mokytojo dienos užduotį ?

Kraunasi ... Kraunasi ...

Kur Mokytojas Dabar?

Naujausi pokalbiai su Mokytoju

2020.02.21
Budraičiai
Savo stygų suderinimas
2020.02.21
Budraičiai
Protas mirties akimirka
2020.02.21
Budraičiai
Apie darbą aikštelėje

Tvarkaraštis

Facebook/Respublikinė Jogos Mokykla    Youtube/Respublikinė Jogos Mokykla   Instagram/Respublikine Jogos Mokykla

Setuasana

setuasana-1

Tilto poza

Norint teisingai atlikti asaną, reikia:

1.Atsigulti ant dešinio šono taip, kad kairioji koja būtų virš dešiniosios, o galva, pečiai, klubai ir abi kojos sudarytų tiesią liniją;
2.pakelti korpusą ir dešinę ranką pastatyti statmenai grindims;
3.įkvepiant pakelti klubus ir šlaunis taip, kad kūnas žemę liestų tik delnu ir dešinės kojos padu. Kūnas turi būti tiesus, lyg pakeltas tiltas;
4.pauzės po iškvėpimo metu poza fiksuojama. Pauzę laikyti apie 30 sek.,
5.iškvepiant klubus nuleisti ant grindų;
6.įkvepiant pasisukti ant kairiojo šono;
7.iškvepiant pakelti korpusą ir dešinę ranką pastatyti statmenai grindims;
8.įkvepiant tą patį atlikti į kitą pusę.

Dėmesį šios asanos metu reikia nukreipti į pusiausvyros išlaikymą bei kojų raumenų atpalaidavimą.

Asanos teikiamas efektas

Ši asana subalansuoja emocijas, padeda įveikti nerimą ir stresą. Ji stiprina rankų, trapecinius, padyglinius ir didžiuosius apvaliuosius raumenis, bei riešų sąnarius. Setuasana lavina koordinaciją. Taip pat stiprina širdies raumenis.

Dažniausiai daromos klaidos

Atliekant šią asaną svarbu kūną išlaikyti tiesų, nenuleisti sėdmenų. Lavinant koordinaciją stengtis viršuje esamą koją atpalaiduoti ir nesiremti ja.