• Guru

    Ar nori gauti Mokytojo dienos užduotį ?

Kraunasi ... Kraunasi ...

Naujausi pokalbiai su Mokytoju

2019.08.16
Ришон-ле-Цион
Вопросы- ответы
2019.08.16
Ришон-ле-Цион
Водитель дейсвия
2019.08.13
Ришон-ле-Цион
Проектор будущего. О пранaяме

Tvarkaraštis

Facebook/Respublikinė Jogos Mokykla    Youtube/Respublikinė Jogos Mokykla   Instagram/Respublikine Jogos Mokykla

Dubenėlis

lekstute-1

Geriausiai šią asaną atlikti iš karto po Anantasanos. Norint teisingai ją atlikti, reikia:

1.Atlikus Anantasaną ištiesti kairę ranką ir galvą padėti ant jos. Ištiesta ranka, ant jos padėta galva, pečiai, klubai ir abi kojos turi sudaryti tiesią liniją;
2.įkvepiant ištiestą kairę ranką ir abi kojas kelti aukštyn , stengiantis išlaikyti pusiausvyrą ir tiesią kūno liniją;
3.pauzės po įkvėpimo metu bei iškvepiant poza fiksuojama;
4.įkvepiant tiesios kojos ir ranka pakeliamos dar šiek tiek aukščiau;
5.pauzės po įkvėpimo metu poza fiksuojama;
6.iškvepiant ranką ir kojas reikia nuleisti ant kilimėlio;
7.įkvepiant kūnas ilsisi;
8.iškvepiant reikia pasisukti ant dešinio šono ir, atlikus Anantasaną, pakartoti tuos pačius Dubenėlio judesius.

Asanos teikiamas efektas

Šios asanos metu stiprėja ir tampa elastingi skersaruožiai nugaros raumenys. Atliekant šią pozą tirpsta riebalinis sluoksnis juosmens ir klubų srityse. Dubenėlis lavina pusiausvyrą.

Dažniausiai daromos klaidos

Atliekant šią asaną svarbu atkreipti dėmesį, kad kaklas ir galva liktų atsipalaidavę.