• Guru

    Ar nori gauti Mokytojo dienos užduotį ?

Kraunasi ... Kraunasi ...

Naujausi pokalbiai su Mokytoju

2019.07.14
Будрайчай
Структурный разум. Калибровка эксперта внутри его солнечного канала
2019.07.14
Seminaras
Sintetinės plazmos kūrimas
2019.07.13
Seminaras
Šambala ir savas skruzdėlynas. Ar yra reinkarnacija

Tvarkaraštis

Facebook/Respublikinė Jogos Mokykla    Youtube/Respublikinė Jogos Mokykla   Instagram/Respublikine Jogos Mokykla

Ardha Chakrasana

ardha_chakrasana

Ardha – pusė, čakra – ratas. Tiltelio poza. Kaip teisingai atlikti asaną? 

1. Atsigulkite į Šavasaną.
2. Ramiai ir ritmingai kvėpuokite.
3. Iškvėpdami sulenkite kojas per kelius ir pastatykite kulnais šalia sėdmenų.  Rankas padėkite delnais žemyn šalia pečių.
4. Įkvėpdami pakelkite sėdmenis aukštyn, galvą padėkite ant viršugalvio.
5. Iškvėpdami pėdas pastatykite kiek galite arčiau delnų.
6. Įkvėpdami pakelkite kiek galite aukščiau juosmenį, ištieskite rankas ir kojas, pakelkite galvą nuo kilimėlio.
7. Pozą fiksuokite kiek galite.
8. Baigdami asaną, iškvėpimo metu sulenkite rankas ir atsiremkite viršugalviu į kilimėlį.
9. Ramiai įkvėpkite.
10. Iškvėpdami atsargiai grįžkite į Šavasaną.

Dėmesio!
Ši asana nerekomenduojama  sergantiems hipertonija, turintiems skrandžio opą, susilpnėjus klausai, išsiplėtus akių kapiliarams ar padidėjus skydliaukei. Laikinai asanos negalima daryti po chirurginių pilvo srities operacijų ar kaulų lūžių. Šiai pozai reikia pasiruošti, jos negalima daryti, jei stuburas neišmankštintas,  jei yra didelis viršsvoris.

Asanos teikiamas efektas
Ši asana tonizuoja nervų ir endokrininę sistemas, subalansuoja hormonų veiklą, šalina moteriškų organų negalavimus. Poza stiprina nugaros ir pilvo raumenis, stuburas tampa elastingas ir lankstus. Tonizuojami vidaus organai.