• Guru

    Ar nori gauti Mokytojo dienos užduotį ?

Kraunasi ... Kraunasi ...

Naujausi pokalbiai su Mokytoju

2019.08.17
Хайфа
Есть ли у нас предназначение
2019.08.17
Хайфа
Марсианская энергия
2019.08.17
Хайфа
Обсуждение практики

Tvarkaraštis

Facebook/Respublikinė Jogos Mokykla    Youtube/Respublikinė Jogos Mokykla   Instagram/Respublikine Jogos Mokykla

Auksinė Žuvelė

auksine_zuvele1. Atsigulkite į Šavasaną; 
2. Abi rankas padėkite po galva; 
3. Lėtai įtempkite dešinės pusės skersaruožius nugaros raumenis, po to atpalaiduokite; 
4. Tuomet lėtai įtempkite kairės pusės skersaruožius nugaros raumenis ir vėl lėtai atpalaiduokite; 
5. Dabar paeiliui įtempkite ir atpalaiduokite šiuos raumenis, kad judesys būtų vientisas, be pauzių; 
6. Asanos metu kvėpuokite laisvai. 

Vaizdinys
Pradėkite koncentruoti dėmesį į vaizdinių kūrimą tik tada, kai išmokstate teisingai judėti. 
Šios asanos metu galite įsivaizduoti esą žuvis : didelė ar maža. Pamėginkite pajausti skirtumus tarp to, kaip juda banginis ir maža auksinė žuvelė. 
Galite pamėginti įsivaizduoti, jog esate plėšrioji lydeka, alkana, medžiojanti grobį. Arba įsivaizduokite esą lydekos medžiojamas grobis. Kiekvienas iš šių vaizdinių privers judėti savitai, skirtingu greičiu, suteiks skirtingus vidinius pojūčius. Atraskite sau malonų greitį ir vaizdinį. 

Asanos teikiamas efektas 
Šios pozos metu dirba skersaruožiai nugaros raumenys. Tuo tarpu išilginiai nugaros raumenys visiškai atsipalaiduoja. Atliekant šią asaną ryškėja liemuo ir tirpsta riebalinis sluoksnis virš sėdmenų. Ji atpalaiduoja įvairius nugaros raumenų spazmus, laikančius stuburą netaisyklingose būsenose. (Pvz.: eidami žiemą paslydote ir nugriuvote. Nuo sutrenkimo stuburo slanksteliai pakrypo ir suspaudė nervą. Raumenys, skirti apsaugoti kaulus nuo lūžių, įsitempė ir sustingo. Ima mausti nugarą, tirpsta rankos ar kojos. Tokiu atveju, reikia tik atpalaiduoti išilginius raumenis ir išilgai patempti stuburą. Tai padaryti visai nesudėtinga. Reikia atlikti auksinę žuvelę, po to asaną po prabudimo.) 

Dažniausiai daromos klaidos 
Dažnai atliekant šią asaną raumenų įtampa fiksuojama, o ją reikia atlikti plastiškai ir minkštai, be jokių fiksacijų.