• Guru

    Ar nori gauti Mokytojo dienos užduotį ?

Kraunasi ... Kraunasi ...

Kur Mokytojas Dabar?

Planetos šiandien

Audio įrašai

2022.10.10
Ришон-ле-Цион
Обсуждение практик. Обмен качествами. Распределение плазмы
2022.10.09
Ришон-ле-Цион
Плазменные практики. Экспертная чувствительность. Творческая деятельность
2022.10.09
Ришон-ле-Цион
Поэтапные действия на площадке

Projektas GYVENTI GERA

Respublikinė Jogos Mokykla   
Facebook/RJM    Youtube/RJM   Instagram/RJM

Izraelis: Proto Plazminis kursas Haifoje – 2 diena

Antroji užsiėmimų diena prasidėjo pirmosios dienos praktikų aptarimu. Kaip pažymėjo vienas iš naujokų, dalyvaudamas praktikoje žmogus pateikia savo charakterį, t.y. kaip jis elgiasi gyvenime, taip jis elgsis ir praktikos metu. 

Dalyvių prašymu Mokytojas papasakojo apie pasaulio aprašymo schemą, naudojant keturis elementus – žemę, vandenį, ugnį ir orą.

Žemė yra kažko formavimasis; jėga, kuri  sukuria ir palaiko formą.

Jei pavyzdžiu imsime namo statybą, žemė yra plytų surinkimo ir tvirtinimo  jėga (pačios plytos, cementas bus žemės elementai).

Vanduo yra materijos pernešimas, esamų elementų mainai.

Namo statyme vandens elementu bus plytų tiekimas į statybvietę. 

Ugnis yra esamos formos transformacija (pokytis) arba deformacija (sunaikinimas).

Statant namą, tai gali būti esamos sienos ištiesinimas ar sunaikinimas.

Oras yra informacijos komponentas.

Namo statybos pavyzdyje tai namo brėžinys, pagal kurį bus vykdoma statyba. 

Viskas, su kuo mes susiduriame šitame pasaulyje, gali būti priskirta vienam iš šių elementų. 

Taip pat egzistuoja penktasis elementas – evoliucijos faktorius (galima tai pavadinti Dievu, gamta, aukščiausiuoju protu).

Šis elementas nepriklauso nuo pirmųjų keturių. 

Mokyklos praktikose dirbančios oktavos dažnai skirstomos pagal elementus.  Tada kiekviena oktava kaip ir perima savojo elemento charakterį. Praktikos metu būnant tam tikroje oktavoje, reikėtų atsižvelgti į tos stichijos charakteristikas ir veikti per šią prizmę (pavyzdžiui, vandens oktavoje kils noras užmegzti ryšius su kitais dalyviais, būti maloniems kitiems, parodyti empatiją).

Vienaip ar kitaip mokykloje vedamos praktikos yra skirtos lavinti ne tik gebėjimą sudaryti planus , bet ir bandymą juos realizuoti kasdienybės sraute. 

Kiekvieną kartą, kai praktikos metu įvyksta plano realizacija, kaupiasi sėkmės energija. Dėka to, kad dvasinėse praktikose nėra išorinio pasaulio inercijos (nėra materialinio krūvio), galima greitai sukaupti sėkmės energiją ir pakrauti mūsų energetinius akumuliatorius, kurie būtini kuriant stebuklus kasdienybėje. 

Vėliau vykusiose praktikose mes ir skyrėme daugiausiai dėmesio šių aspektų tyrimui. 

Tekstas / Denisas
Nuotraukos / Laura, Таnia
Vertimas / Jolita