• Guru

    Ar nori gauti Mokytojo dienos užduotį ?

Kraunasi ... Kraunasi ...

Naujausi pokalbiai su Mokytoju

2019.11.30
Хайфа
Схема описания мира с помощью четырёх элементов
2019.11.29
Хайфа
Свобода выбора. Про воспитание детей
2019.11.29
Хайфа
Направление в жизни

Tvarkaraštis

Facebook/Respublikinė Jogos Mokykla    Youtube/Respublikinė Jogos Mokykla   Instagram/Respublikine Jogos Mokykla

Lietuva: Budraičiai, Vasaros seminaras – 13 diena

Mokymo procesas seminare darosi vis labiau panašus į  universitetines studijas – čia gvildenamos temos dažnai varijuoja nuo paprastų, kasdieninio gyvenimo rūpesčių iki mokslinių teorijų apie žmogaus struktūrą ir jo tobulinimo galimybes, kurias tuoj pat galime  pritaikyti ir praktiniuose darbuose.

Šiandien, jau trečia diena, kai praktiškai mankštinam ir mokomės suvaldyti savo nepaklusnius protus.  Proto lavinimo praktikos, kaip ir bendra šio seminaro tema, labiau nukreiptos į santykių kūrimą, komandos tarpusavio supratimą, savo asmeninio vidinio „ritmo“ suderinimą su išorinio pasaulio „pulsu“.

 

Prieš pradedant praktiką, jau susiformavusios komandos, buvo šiek tiek perskirstytos. Mokytojas pakomentavo, kad sistema efektyviausiai dirba esant optimaliam dalyvių skaičiui – sunku atlikti užduotį kai žmonių per mažai, o per didelėje grupėje – dalis lieka pasyvi ir kaip papildomi „riebaliukai“ apsunkina aktyvių dalyvių ir visos sistemos darbą. Tad šiandien komandos buvo perorganizuotos, paliekant grupėse po 12 jauniausių žaidėjų.  Likusi, „brandžiausia“, dalyvių dalis papildė mažesnes komandas ir dosniai dalino savo sukauptą patirtį „vaikų darželyje“, kas yra logiška – juokavo Mokytojas.

 

Darbo komandoje ir tarpusavio susiklausymo savybes buvo galima lavinti atliekant užduotį, kur kiekvienam žaidimo dalyviui,  ritmiškai tariant savo paties sugalvotą žodį skiemenimis, reikėjo „išgirsti“ labiausiai grupėje rezonuojantį žodį ir prie jo visiems prisiderinti. Šios užduoties rezultatas – skambiai choru tariamas tas pats žodis ir bendrumo jausmas!!!

Kita, ne mažiau įdomi užduotis –  sugalvoti savo asmeninę 10 ritmų trunkančią  kūno judesių seką ir panaudoti ją žaidime. Šioje praktikoje mokėmės  sustatyti savo asmeninę funkciją (gyvenime – savo elgesio modelį)  ir ją suderinti su didesnio, išorinio pasaulio ritmu.

Mokytojas daug dėmesio skyrė paaiškinimams apie proto plazminių praktikų paskirtį ir jų veikimo principus. Daugiau apie tai galite paklausyti pokalbio įrašuose.

 

Na, o greta „protingų“ darbų toliau teka įvairus, margaspalvis seminarinio gyvenimo srautas:

 

Tekstas / Silvija
Nuotraukos / Dovilė (vandenis), Dovilė (ožiaragis), Sandra, Jelena