• Guru

    Ar nori gauti Mokytojo dienos užduotį ?

Kraunasi ... Kraunasi ...

Naujausi pokalbiai su Mokytoju

2019.08.17
Хайфа
Есть ли у нас предназначение
2019.08.17
Хайфа
Марсианская энергия
2019.08.17
Хайфа
Обсуждение практики

Tvarkaraštis

Facebook/Respublikinė Jogos Mokykla    Youtube/Respublikinė Jogos Mokykla   Instagram/Respublikine Jogos Mokykla

Izraelis: Seminaras Haifoje – 1 diena

Vasaros seminaras Haifoje (jei norite – protoplazminis kursas), sutiko mus naujoje, patogioje ir erdvioje salėje. Už tai dėkojame organizatoriams. Buvo malonu sutikti naujus veidus, o taip pat ir įspūdingą delegaciją iš Lietuvos. Po pirmojo susipažinimo ir tradicinio pasisveikinimo, Mokytojas pasiūlė užduoti klausimus. Pirmasis klausimas buvo apie intuiciją.

 

Intuicija – vidinė savybė, gebėjimas formuoti teisingai veikiančias konstrukcijas, pagrįstas didele sėkmingai atliktų veiksmų patirtimi. Kuomet žmogus be klaidų atlieka tam tikrus veiksmus, jis tampa tos srities meistru ir savyje kaupia sėkmės energiją (plazmą). Tuomet jo pasirinkimas atrodo beveik mechaninis (automatinis), bet visada teisingas. Kaip ir patyręs gydytojas, jis nenagrinėja visų jam žinomų simptomų, tiesiog magišku būdu, pateikia teisingą diagnozę.

Kaip tuomet visiems pažįstamos situacijos, kai vidinis balsas sako viena, o mes „protingai“ darome kita, ir klystame? Tuo atveju, kai nėra galimybės pasirinkti protingai, o protas vistiek bando atsakyti į klausimą, ir traukią į save visą energiją, reikalingą veiksmui atlikti. Tuomet klaida neišvengiama. Kokia gi išeitis? Pasiduoti pojūčiams, pasiduoti jausmui. Visų pojūčių suma sudaro vektorių, kuris ir parodys veikimo būdą.

 

Toliau buvo kalbama apie Mokyklos praktikas, energijos judėjimą, fizinio kūno, kaip energijos šaltinio, vaidmenį visiems žmogaus energetinio kūno sluoksniams. Raumenys generuoja energiją, kiekviena jų grupė – atitinkamai jausmų ir pojūčių grupei. Mes dirbame su tomis raumenų grupėmis, kurios svarbios proto darbui, svarbios specifinėms proto darbo sritims. Mūsų atliekamos praktikos paleidžia visą pirminės fizinės energijos transformacijos grandinę. Leidžia nustatyti trūkumus, pašalinti trikdžius, leidžia protui tapti sveikesniu ir pagerinti jo funkcionalumą. Tai tam tikros rūšies „apgreidas“, suteikiantis sveikiems protams galimybę jungtis į sudėtingas struktūras, tinklus, nors trumpam tapti kažkuo daugiau, nei paprasta atskirų dėmenų suma.

Praktikų metu suformuojamas įprotis būti sėkmingu, užbaigti darbą iki galo, sėkmingai mąstyti ir sėkmingai veikti. Darbas oktavose išryškina energijos tėkmės proceso pažeidimus, patologiją, kas vėliau yra normalizuojama ir harmonizuojama. Tuomet ir nustatoma savybių (arba funkcijų) visuma.

Tikrasis mokymas prasideda tuomet, kai priauginamos (išvystomos) papildomos savybės, kurių anksčiau žmogus neturėjo. Tinklinėse struktūrose atsiranda rezonanso efektas, kuomet palankiai vienas kito atžvilgiu nusiteikę dalyviai sukuria išskirtinę, visiškai naujos kokybės savybę, kurią tam tikrą laiko tarpą gali išsaugoti kiekvienas praktikos dalyvis.

Po tokios įžangos visi nekantravo pradėti praktinius užsiėmimus, kurie, pasak Mokytojo, vyko dalykiškai ir rezultatyviai, be debatų ir ilgų svarstymų, būdingų Izraelio seminarams.

 

Pabaigoje, nagrinėjant praktikos eigą, Mokytojas išskyrė sekos „svarstymas – planavimas – veikimas pagal planą“ svarbą. Ir pažymėjo, kad „išmintingi“ žmonės oktavoje supranta, kieno arba kuris planas geresnis ir prisideda prie jo įgyvendinimo. Lydimi šių minčių bei jausdami malonų nuovargį raumenukuose atsisveikinome iki kito užsiėmimo.

Iki rytojaus!

 

Straipsnio tekstas / Viktorija
Nuotraukos / Dovilė, Tania, Laura
Vertimas į lietuvių kalbą / Ingrida