• Guru

    Ar nori gauti Mokytojo dienos užduotį ?

Kraunasi ... Kraunasi ...

Naujausi pokalbiai su Mokytoju

2019.11.20
Klaipėda
Laimė turėti aktyvų protą
2019.11.20
Klaipėda
Kaip įgyjami įgūdžiai
2019.11.19
Klaipėda
Praktikos aptarimas

Tvarkaraštis

Facebook/Respublikinė Jogos Mokykla    Youtube/Respublikinė Jogos Mokykla   Instagram/Respublikine Jogos Mokykla

Izraelis: Proto Plazminis kursas Rišon LeZione – 4 diena

Šios dienos pokalbių – diskusijos metu mums pavyko paliesti platų klausimų ratą.
Kokiomis spalvomis mes piešiame ir spalviname mus supantį pasaulį? Ar visos spalvos būtinos? Kaip veikia „spalvų filtro“ sistema, per kurią mes žvelgiame į pasaulį ir jį suvokiame. Ar mūsų asmeninis, lokalus suvokimas daro įtaką pasauliui? Kaip tai vyksta? Ir koks gi pasaulio atsakas? Ar rezonuoja?
Žmogus – kaip rezonuojančių stygų instrumentas, reaguojantis ir atliepiantis išorines vibracijas. Skirtingi žmonių tipai. Skirtingų žmonių tipų funkcijos ir jų sąveika su aukštesniosiomis jėgomis. Kas mes esame Kūrėjui? Kaip mes patys suvokiame Kūrėją?

Technologijų vystymas – kaip mokymo instrumentas, priemonė padedanti prisitaikyti prie būsimų realaus gyvenimo pokyčių. Technologijų vystymasis – kaip visuomenės struktūrizavimo elementas arba veiksnys.

Pokalbių – diskusijos metu buvo sukaupta nemažai energijos, kurią, perėjus prie praktinės užsiėmimo dalies, regis, pavyko nukreipti tinkama linkme. Kaip pastebėjo Mokytojas praktikos aptarimo metu, priauginimas arba prieaugis buvo žymus. Štai dar keletas įdomių baigiamojo aptarimo momentų:
– vystantis plazminėms funkcijoms, struktūrinės praktikos tampa sudėtingesnės;
– struktūrinė aikštelė – kaip gyvenimo situacijų modeliavimo procesas, remiantis archetipų sąveikos arba santykių analize.

 

Teksto autorius / Borisas
Video / Laura
Nuotraukos / Tania, Jelena
Tekstą vertė / Ingrida