• Guru

    Ar nori gauti Mokytojo dienos užduotį ?

Kraunasi ... Kraunasi ...

Naujausi pokalbiai su Mokytoju

2019.12.13
Хайфа
Cтрадание - высвобождение энергии.Часть вторая
2019.12.13
Хайфа
Cтрадание - высвобождение энергии
2019.12.07
Хайфа
Солнечные ситуации

Tvarkaraštis

Facebook/Respublikinė Jogos Mokykla    Youtube/Respublikinė Jogos Mokykla   Instagram/Respublikine Jogos Mokykla

Lietuva: Proto Plazminis kursas Klaipėdoje – 4,5 diena

Ketvirtą dieną trumpai pasidalinę įspūdžiais, iš karto perėjome prie praktikų. Trys oktavos ir „vaikų darželis“ nuoširdžiai dirbo ir laikas nuo laiko džiaugdavosi, pasiekę rezultatą. Buvo išdalinti klaidų ir sėkmės kamuoliukai, tad komandos  apsikeisdavo žaidėjais. Vakaro pabaigoje trečioje oktavoje liko mažai žmonių, todėl Mokytojas sujungė dvi komandas į vieną. Bet laikas, skirtas žaidimui, baigėsi ir, vietoje pokalbių, Mokytojas pravedė trumpą meditaciją.

 

 

Penktą dieną mes gavome naujų  užduočių ir su azartu kibome jas spręsti. Gan greitai viena iš komandų surinko 54 taškus, bet, kaip žinome, rezultatą reikia pakartoti mažiausiai tris kartus. Ir šioje vietoje prasidėjo keisti dalykai: tarsi kažkokios nematomos būtybės nuskraidindavo 54-ą kamuoliuką tai prie kojų, tai į šoną, tai sprogdindavo du kamuoliukus ore. Tad vietoje džiaugsmingų šūksnių, salėje nuskambėdavo nuostabos garsai. Mums, vis tik, pavyko pasiekti tikslą antrą kartą, bet trečias liko kabėti ore. Dvasinis tikslas turi būti nepasiekiamas :) Užtat, „vaikų darželis“ puikiai funkcionavo ir sparčiai augo.

 

Aptarinėdami žaidimą, dalinomės asmeniniais pasiekimais ir sunkumais. Mokytojas sakė, jog beprasmiška kaltinti kitus ar ieškoti pasiteisinimų, visada verta ieškoti klaidų savyje.  Aplinkybių nepakeisi, užtat turi galimybę pakeisti save. Kaip tik žmogus  pripažįsta kažko nemokąs – gimsta mokinys. Bet svarbu neperlenkti lazdos ir nepradėti mėgautis savo klaidomis- kartais tokiu būdu norima patikti kitiems.

Į užduotus rusų kalba klausimus Mokytojas visada atsako rusiškai. Penktadienio vakarą  susimąstėme ties filosofiniais dalykais. Besisukdami gyvenimo karuselėje, mes paskęstame buityje ir  net nebandome  pakelti galvos į viršų ir įžvelgti, kas gi yra už tos susilieijančios vaizdo sienos.  Po mirties mus būtinai paklaus: Kur  eisi? Ką toliau darysi? Ką tu supratai? Ką sugebėjai  įžvelgti  po tuo mirgėsiu? Kažkas supranta ir gali kurti kryptis. Priklausomai nuo pasirinktos krypties reikia iš anksto atitinkamai  ruoštis. Protas mums duotas tam, kad tyrinėti tai, kas jau yra sukurta. O kad sukurti kažką visiškai naujo, reikia peržengti protą- tada vietoje mąstymo gimsta kūryba. Žmogus ribotas, už proto ribų jis negali jausti ar kurti, tačiau tokia galimybė egzistuoja. O kaip surasti krypti? Reikia tiesiog eiti proto kiauto link. Mūsų Mokykloje mes stengiamės priartėti prie  tos proto ribos. Susitelkdami ties paprasta užduotimi ir sėkmingai ją įveikdami, mes, kaip viščiukai, bandome pramušti tą kiautą.  Mastelis nėra svarbus, svarbi pati būsena: aš pasiekiau kiautą- nėra nieko, ko aš nesuprantu, nėra nieko, kas mane gali išgąsdinti ar nustebinti, nėra nieko, ko negalėčiau padaryti. Kai ateina tokie  visagališkumo momentai, mes jau esame nebe karuselėje.

Pabaigoje visi paplojome Mokytojui ir  vieni kitiems už puikiai ir produktyviai kartų praleistą laiką. Išsiskyrėme su neužbaigtumo jausmu, nes, kaip sakė Mokytojas,  tvyrojo darbinė pirmadienio atmosfera.  Ką gi, kamuoliukų praktikos toliau keliauja į Haifą, o sausio mėnesį grįžta į Panevėžį. Kas labai nori, turi galimybę pratęsti mokymąsi  ir Izraelyje, ir Lietuvoje. Mokytojas visada kviečia ir laukia savo mokinių.

 

 

 

Tekstas / Jelena
Video / Laura
Nuotraukos / Laura, Jelena, Irena