• Guru

    Ar nori gauti Mokytojo dienos užduotį ?

Kraunasi ... Kraunasi ...

Naujausi pokalbiai su Mokytoju

2019.12.13
Хайфа
Cтрадание - высвобождение энергии.Часть вторая
2019.12.13
Хайфа
Cтрадание - высвобождение энергии
2019.12.07
Хайфа
Солнечные ситуации

Tvarkaraštis

Facebook/Respublikinė Jogos Mokykla    Youtube/Respublikinė Jogos Mokykla   Instagram/Respublikine Jogos Mokykla

Izraelis: Proto Plazminis kursas Haifoje – 1 diena

Po trumpos pertraukėlės Proto Plazminis kursas vėl sugrįžta į Haifą! Kaip įprasta, buvo malonu sutikti tiek pažįstamus, tiek ir naujus žmones.

 

Viena iš pagrindinių pirmos dienos aptarimo temų, tapo tema apie žmogaus gyvenimo ašį. Ašimi galima pavadinti funkciją, kurią žmogus atlieka savo gyvenimo procese. Pavyzdžiui, motinystė. Mama, vykdydama savo funkciją, judėdama ratu, atlieka periodinius cikliškus veiksmus, susijusius su tos funkcijos vykdymu. Šitie veiksmai visada nukreipti į rato vidurį ( viskas kas daroma yra daroma dėl vaikų).

Kada nors ši ašis išnyks. Tada iškils klausimas, o kur dabar eiti ir dėl ko gyventi arba apie ką dabar suktis?

Kadangi artinasi metų pabaiga, norisi juos apžvelgti (metai yra taip pat mažas ciklas, gyvenimo karuselės ratukas) ir pamąstyti apie tai, ką toliau veikti.

Prisirišęs prie ašies žmogus, judėdamas į priekį sukurią įcentrinę jėgą. Kai ašis dingsta, žmogus lekia nuo jos tiesia linija. Jo judėjimo kryptis (likimo linija) priklauso nuo to, kuriame taške jis išėjo iš rato. Galima tai palikti likimo valiai arba pačiam sau nuspręsti, kuria kryptimi judėti bei tinkamu momentu išeiti ( kalbant mūsų mokyklos kalba, išeiti takto pradžioje). Tada judėjimas bus nulemtas savo paties pasirinkimu.

Tam reikia nors apytiksliai suprasti, kur tu pats nori judėti.

Mūsų kursas gali būti naudojamas tam, kad kartais užduoti sau tokius klausimus ir atliekant praktikas juos modeliuoti, suvokiant, kiek ir kokių ašių yra mūsų gyvenime, kuria kryptimi norėtume judėti, jei ašių nebūtų.

Remiantis praeities patirtimi, galima sukurti ateities modelį. Tokiu būdu, mes tarsi statome pageidaujamą įvykį, jo modelį pritaikydami darbui grupėje, oktavoje arba aikštelėje. Mes jam skiriame savo dėmesį, savo energiją, prisidėdami prie duoto tikslo įgyvendinimo.

Dalyviams buvo pasiūlyta naudoti šį požiūrį praktinėje užsiėmimo dalyje.

 

Tekstas / Denisas
Nuotraukos / Laura, Таnia
Vertimas / Jolita