• Guru

    Ar nori gauti Mokytojo dienos užduotį ?

Kraunasi ... Kraunasi ...

Naujausi pokalbiai su Mokytoju

2020.02.20
Budraičiai
Aikštelėje: vanduo, žemė, ugnis, oras
2020.02.19
Budraičiai
Kai protui nuobodu
2020.02.19
Budraičiai
Bendras informacinis laukas. Minties galia

Tvarkaraštis

Facebook/Respublikinė Jogos Mokykla    Youtube/Respublikinė Jogos Mokykla   Instagram/Respublikine Jogos Mokykla

Urdhvahastasana

Ištiestų į viršų rankų poza. Kaip teisingai atlikti asaną?1. Atsistokite Kalno poza.urdhvahastasana

2. Įkvėpdami įtempkite visus kūno raumenis.

3. Iškvėpdami pakelkite ištiestas rankas virš galvos. Pajauskite stabilumą ir tvirtybę. Tapkite dideli ir aukšti, lyg kalnas.

4. Galvą šiek tiek atloškite atgal, žvilgsnį nukreipkite į rankų pirštus. Kvėpuokite ramiai.

5. Stovėkite tiesiai, kūno svorį paskirstykite tolygiai abiems pėdoms. Pečius, mentis, uodegikaulį nuleiskite žemyn. Ištempdami stuburą, viršugalvį kelkite aukštyn. Užfiksuokite padėtį keletui sekundžių.

6. Iškvėpdami nuleiskite rankas žemyn.

Gydomasis asanos poveikis: ištempiami rankų, pečių, šoniniai bei pilvo raumenys, gerėja virškinimas.