• Guru

    Ar nori gauti Mokytojo dienos užduotį ?

Kraunasi ... Kraunasi ...

Naujausi pokalbiai su Mokytoju

2020.02.20
Budraičiai
Aikštelėje: vanduo, žemė, ugnis, oras
2020.02.19
Budraičiai
Kai protui nuobodu
2020.02.19
Budraičiai
Bendras informacinis laukas. Minties galia

Tvarkaraštis

Facebook/Respublikinė Jogos Mokykla    Youtube/Respublikinė Jogos Mokykla   Instagram/Respublikine Jogos Mokykla

Udijana Bandha

udijana_bandha-1Diafragminis mazgas. Asaną galima atlikti sėdint, stovint ar net gulint. Lieknėjimo kurso metu asana atliekama stovint Žvejo poza. Patartina šią praktiką atlikti nevalgius 2-3 val., o geriausiai ryte atsikėlus kartu su asanų kompleksu.

Kaip teisingai atlikti asaną?

1. Atsistokite,  pėdos  pečių plotyje.
2. Sulenkite kelius ir rankomis patogiai į juos įsiremkite.
3. Ramiai ir ritmingai kvėpuokite apatiniu kvėpavimu (diafragma).
4. Iškvėpdami įtraukite pilvo raumenis ir pakelkite juos aukštyn, lyg norėtumėte paslėpti juos po šonkauliais. 
5. Pauzės po iškvėpimo metu fiksuokite pozą, pilvo raumenis laikykite įtemptus.
6. Ramiai įkvėpdami pilvo raumenis atpalaiduokite.
7. Pauzės po įkvėpimo metu galite pailsėti, o iškvėpdami pakartokite pratimą. 
8. Atliekant diafragminį mazgą, dažnai įtempiami kaklo vidiniai raumenys. Tokiu atveju, išlaikius pauzę po iškvėpimo, reikia dar šiek tiek iškvėpti, kad šie raumenys atsipalaiduotų, o tada ramiai įkvėpti.


Dėmesio! Diafragminio mazgo negalima daryti esant skrandžio ar dvylikapirštės žarnos uždegimui, o taip pat ir nėščioms moterims. 

Gydomasis asanos poveikis: tonizuoja, masažuoja širdį, kepenis, kasą, inkstus, tulžį, plonąjį ir storąjį žarnyną. Padeda sergant diabetu, esant virškinimo sutrikimams, užkietėjus viduriams. Harmonizuojama antinksčių veikla.  Neturintiems energijos, pavargusiems žmonėms ši praktika grąžina gyvybinę energiją, o įsitempusius ir isteriškus žmones nuramina. Asana stimuliuoja žmogaus gyvybinės energijos centrą, aktyvina energijos tekėjimą aukštyn centriniu energetiniu stuburo kanalu, dovanoja jaunatviškumą.