• Guru

    Ar nori gauti Mokytojo dienos užduotį ?

Kraunasi ... Kraunasi ...

Naujausi pokalbiai su Mokytoju

2017.09.07
Vilnius
Apie proto veiklą
2017.09.04
Vilnius
Kuo skiriasi draugystė ir meilė
2019.02.17
Seminaras
Praktikos aptarimas

Tvarkaraštis

Facebook/Respublikinė Jogos Mokykla      Youtube/Respublikinė Jogos Mokykla

Garudasana

garudasana

Erelio poza. Kaip teisingai atlikti asaną?

1. Atsistokite Kalno poza.

2. Ramiai ir ritmingai kvėpuokite.

3. Pakelkite dešinę koją ir apsivykite ja kairiąją koją. Dešinysis klubas turėtų būti priekyje virš kairiojo, o dešiniosios pėdos keltis turėtų liesti kairiąją blauzdą.

4. Dešiniąja ranka apsivykite kairiąją ir suglauskite delnus priešais save. Pirštai nukreipti į viršų. Rankų padėtis primena erelio snapą.

5. Užfiksuokite kūno padėtį ir išlaikykite pozą kiek galima ilgiau neįsitempdami ir  laisvai kvėpuodami.

6. Dėmesį koncentruokite pasirinktame taške priekyje stengdamiesi išlaikyti pusiausvyrą.

Gydomasis asanos poveikis: stiprėja kojų raumenys, atpalaiduojami galūnių sąnariai. Asana padeda sergant juosmens – kryžkaulio radikulitu, esant reumatiniams pakitimams kojose ir rankose. Padeda įveikti limfos sąstingį ir patinimus. Vysto pusiausvyros pojūtį.