• Guru

    Ar nori gauti Mokytojo dienos užduotį ?

Kraunasi ... Kraunasi ...

Naujausi pokalbiai su Mokytoju

2019.10.13
Ришон-ле-Цион
Духовное развитие
2019.10.13
Ришон-ле-Цион
Расслабленные и напряжённые люди
2019.10.13
Ришон-ле-Цион
Двигатель развития

Tvarkaraštis

Facebook/Respublikinė Jogos Mokykla    Youtube/Respublikinė Jogos Mokykla   Instagram/Respublikine Jogos Mokykla

Ekapadasana

untitled-1Ekapadasana – tai asana ant vienos kojos.

1. Atsistojame  į Tadasaną.

2. Užsimerkiame ir pradedame ritmingai  kvėpuoti, koncentruojamės iškvepiant ir įkvepiant.

3. Su įkvėpimu pakeliame sulenktą per kelį dešinę koją taip, kad šlaunis būtų lygiagreti grindims.

4. Sulaikius kvėpavimą asaną fiksuojame, o su iškvėpimu koją nuleidžiame, grįždami į Tadasaną.

5. Su kitu įkvėpimu pakeliame sulenktą per kelį kairę koją, fiksacijos metu sulaikome kvėpavimą, su iškvėpimu nuleidžiame.

Kartojame  nuo dešinės kojos.

 Asanos teikiamas efektas: vysto pusiausvyrą, moko kontroliuoti kūno svorio centrą, atsiranda stabilumo jausmas, suteikia pasitikėjimo savimi, ugdo koncentraciją.

 Dažniausiai daromos klaidos:  asana atliekama atsimerkus, taip mes prarandame didžiąją dalį teikiamo jos efekto.