• Guru

    Ar nori gauti Mokytojo dienos užduotį ?

Kraunasi ... Kraunasi ...

Kur Mokytojas Dabar?

Naujausi pokalbiai su Mokytoju

2020.02.21
Budraičiai
Savo stygų suderinimas
2020.02.21
Budraičiai
Protas mirties akimirka
2020.02.21
Budraičiai
Apie darbą aikštelėje

Tvarkaraštis

Facebook/Respublikinė Jogos Mokykla    Youtube/Respublikinė Jogos Mokykla   Instagram/Respublikine Jogos Mokykla

Virasana

virasanaDidvyrio poza. Kaip teisingai atlikti asaną?1. Atsisėskite į Deimanto pozą.

2. Pakelkite sėdmenis, šiek tiek praskėskite kojas, pėdas pasukite į dubens pusę.

3. Nuleiskite dubenį ant žemės tarp pėdų. Keliai išlieka suglausti, prispausti prie grindų.

4. Ištieskite nugarą, patempkite pilvą. Juosmuo lieka tiesus, alkūnės priglaustos prie šonų, delnus padėkite ant kelių.

5. Užfiksuokite tokią kūno padėtį ir išlaikykite pozą nuo vienos iki trijų minučių.

6. Užbaigdami asaną, lėtai pereikite į Stalo pozą. Leiskite kojoms pailsėti keletą minučių ir grįžkite į Deimanto pozą.

7. Užbaikite asaną, jei pajusite sąnarių skausmą ar raumenų traukulius.

Gydomasis asanos poveikis: suaktyvinama kraujotaka dubens srityje, teigiamai veikiami vidaus organus, gerėja virškinimas; padeda gydant artritą, plokščiapėdystę. Asanos atlikimo dėka auga valia, taip pat kantrybė.