• Guru

    Ar nori gauti Mokytojo dienos užduotį ?

Kraunasi ... Kraunasi ...

Kur Mokytojas Dabar?

Naujausi pokalbiai su Mokytoju

2020.02.21
Budraičiai
Savo stygų suderinimas
2020.02.21
Budraičiai
Protas mirties akimirka
2020.02.21
Budraičiai
Apie darbą aikštelėje

Tvarkaraštis

Facebook/Respublikinė Jogos Mokykla    Youtube/Respublikinė Jogos Mokykla   Instagram/Respublikine Jogos Mokykla

Vadžrasana

vadzrasanaDeimanto poza. Kaip teisingai atlikti asaną?

1. Atsiklaupkite.
2. Kelius ir kojų pirštus suglauskite.
3. Kulnus išskėskite kiek galite plačiau.
4. Sėdmenis padėkite ant padų.
5. Ištieskite stuburą, pečius atloškite atgal.
6. Rankas padėkite ant šlaunų delnais į viršų. 


Vaizdinys.  Šios asanos metu galite įsivaizduoti, kad esate tvirta ir stipri piramidė, nepavaldi laiko tėkmei. Piramidė, kuri stovėjo dykumoje prieš daugelį metų, stovi dabar ir  stovės dar ilgai. Amžina ramybė ir harmonija užpildo piramidės vidų. Ji patenka kartu su saulės spinduliais per nedidelį plyšį piramidės viršuje. Ši šviesa paliečia visą piramidės vidų, aptinka kiekvieną užslėptą pojūtį, trikdantį vyraujančią harmoniją. Saulės kaitroje mintimis sudeginkite nereikalingas emocijas, skausmą, trikdančias mintis, nuoskaudas ir paverskite visa tai pelenais, kurie stipriais pojūčiais kaupiasi piramidės dugne, kojose. Kai pojūčiai kojose tampa nepakeliamai stiprūs, įsivaizduokite, kad didžiuosiuose kojų pirštuose atsiveria durys, pro kurias pelenai išbyra, susiliedami su dykumos smėliu. Viduje vėl įsivyrauja ramybė, taika ir pilnatvė.


Gydomasis asanos poveikis: suaktyvina kraujo apytaką dubens srityje, sustiprina kojų raumenis, pašalina reumatinius ir neurologinius kojų skausmus;  pagreitina virškinimo procesą, todėl ją galima praktikuoti pavalgius. Ši poza dažnai naudojama meditacijoms ir pranajamai.