• Guru

    Ar nori gauti Mokytojo dienos užduotį ?

Kraunasi ... Kraunasi ...

Kur Mokytojas Dabar?

Naujausi pokalbiai su Mokytoju

2020.02.21
Budraičiai
Savo stygų suderinimas
2020.02.21
Budraičiai
Protas mirties akimirka
2020.02.21
Budraičiai
Apie darbą aikštelėje

Tvarkaraštis

Facebook/Respublikinė Jogos Mokykla    Youtube/Respublikinė Jogos Mokykla   Instagram/Respublikine Jogos Mokykla

Mukhasana

mukhasanaDelfino poza. Kaip teisingai atlikti asaną?1. Pasitieskite kilimėlį priešais save (minkštesnį – galvai atremti).

2. Atsiklaupkite, delnus padėkite priešais save pečių plotyje, galvą padėkite šalia kelių, į kilimėlį remkitės viršugalviu.

3. Tiesdami kojas per kelius pakelkite dubenį. Stenkitės neįtempti sprando, pagrindinė atrama bus galva.

4. Išmokę atlikti asaną, rankas galite sukabinti už nugaros. Šioje padėtyje svoris pasiskirstys tarp viršugalvio ir kojų pirštų galiukų.

5. Kojos tiesios, pėdas tempkite žemyn, stengdamiesi priglausti prie grindų.

6. Kvėpavimas lygus. Fiksuokite pozą 20 – 30 sek. palaipsniui ilgindami laiką iki 1 min.

7. Išeikite iš asanos palaipsniui: pirmiausia nuleiskite rankas, remdamiesi delnais į kilimėlį, nusileiskite ant kelių, pereikite į Kūdikio pozą. Tuomet dėkite galvą ant dviejų vienas ant kito sudėtų kumščių, palaukite 15 – 20 sek. Patraukite vieną kumštį ir pabūkite dar 15 – 20 sek. Patraukite antrą kumštį, palaukite 15 – 20 sek., galva kakta remiasi į žemę. Po to lėtai  atsikelkite.

8. Nedarykite asanos esant aukštam kraujospūdžiui, sirgdami glaukoma, jei silpnas kaklas.

Gydomasis asanos poveikis: stiprėja kaklo, nugaros ir kojų raumenys. Reguliariai atliekant asaną pagerėja regėjimas, klausa, aktyvinamos galvos smegenys, stiprėja stuburas, ypač kaklo srityje.