• Guru

    Ar nori gauti Mokytojo dienos užduotį ?

Kraunasi ... Kraunasi ...

Kur Mokytojas Dabar?

Naujausi pokalbiai su Mokytoju

2020.02.21
Budraičiai
Savo stygų suderinimas
2020.02.21
Budraičiai
Protas mirties akimirka
2020.02.21
Budraičiai
Apie darbą aikštelėje


Pirmadienis, balandžio 6

Šiandien vyksta

Numatoma

Facebook/Respublikinė Jogos Mokykla    Youtube/Respublikinė Jogos Mokykla   Instagram/Respublikine Jogos Mokykla

Merudandasana

merudandasanaPusiausvyros poza sėdint. Kaip teisingai atlikti asaną?

1. Atsisėskite  Gėrio poza.

2. Rankų pirštais suimkite didžiuosius kojų pirštus ir įkvėpimo metu kelkite kojas į viršų, tuo pat metu tieskite kelius ir skėskite kojas į šalis.

3. Išlaikykite pusiausvyrą sėdmenų pagalba (atramos taškas – uodegikaulis).  Nugara ir kojos tiesios, akys užmerktos.

4. Išaikykite pozą iki 1 min.

5. Iškvėpimo metu sulenkite kojas per kelius ir sugrįžkite į Gėrio pozą.

Gydomasis asanos poveikis: vystomas pusiausvyros pojūtis; mažėja riebalų sankaupos pilvo ir krūtinės srityje; stiprėja nugaros, pilvo, rankų ir kojų raumenys; didėja stuburo elastingumas; tonizuojamas visas organizmas; teigiamai veikiama hipofizio liauka.