• Guru

    Ar nori gauti Mokytojo dienos užduotį ?

Kraunasi ... Kraunasi ...

Naujausi pokalbiai su Mokytoju

2019.08.16
Ришон-ле-Цион
Вопросы- ответы
2019.08.16
Ришон-ле-Цион
Водитель дейсвия
2019.08.13
Ришон-ле-Цион
Проектор будущего. О пранaяме

Tvarkaraštis

Facebook/Respublikinė Jogos Mokykla    Youtube/Respublikinė Jogos Mokykla   Instagram/Respublikine Jogos Mokykla

Merudandasana

merudandasanaPusiausvyros poza sėdint. Kaip teisingai atlikti asaną?

1. Atsisėskite  Gėrio poza.

2. Rankų pirštais suimkite didžiuosius kojų pirštus ir įkvėpimo metu kelkite kojas į viršų, tuo pat metu tieskite kelius ir skėskite kojas į šalis.

3. Išlaikykite pusiausvyrą sėdmenų pagalba (atramos taškas – uodegikaulis).  Nugara ir kojos tiesios, akys užmerktos.

4. Išaikykite pozą iki 1 min.

5. Iškvėpimo metu sulenkite kojas per kelius ir sugrįžkite į Gėrio pozą.

Gydomasis asanos poveikis: vystomas pusiausvyros pojūtis; mažėja riebalų sankaupos pilvo ir krūtinės srityje; stiprėja nugaros, pilvo, rankų ir kojų raumenys; didėja stuburo elastingumas; tonizuojamas visas organizmas; teigiamai veikiama hipofizio liauka.