• Guru

    Ar nori gauti Mokytojo dienos užduotį ?

Kraunasi ... Kraunasi ...

Naujausi pokalbiai su Mokytoju

2019.11.20
Klaipėda
Laimė turėti aktyvų protą
2019.11.20
Klaipėda
Kaip įgyjami įgūdžiai
2019.11.19
Klaipėda
Praktikos aptarimas

Tvarkaraštis

Facebook/Respublikinė Jogos Mokykla    Youtube/Respublikinė Jogos Mokykla   Instagram/Respublikine Jogos Mokykla

Kagasana

kagasanaVarnos poza. Kaip teisingai atlikti asaną? 

1. Atsistokite taip, kad pėdos būtų lygiagrečios viena kitai pečių plotyje.

2. Sulenkus kelius atsitūpkite. Sėdmenys turi liesti blauzdas ar net čiurnas.

3. Atpalaiduotos rankos padėtos ant kojų, keliai įremti į pažastis.

4. Ramiai ir ritmingai kvėpuokite išlikdami šioje pozoje (patartina apatinio kvėpavimo būdu – diafragma).

Gydomasis asanos poveikis: suaktyvinama kraujotaka kojose, gerėja virškinimas, dažnai naudojama atliekant žarnyno valymo praktikas, padeda esant vidurių užkietėjimui.

Dinaminis Kagasanos variantas

1.  Atsitūpkite Varnos poza.

2. Ramiai ir ritmingai kvėpuokite apatinio kvėpavimo būdu (diafragma).

3. Pakelkite savo dešinę pėdą nuo kilimėlio ir padėkite atgal, po to kairę ir padėkite atgal taip, lyg šioje pozoje žingsniuotumėte.

4. Žingsniuokite 1-2 minutes.

5. Atkreipkite dėmesį, kad padai būtų padėti ant kilimėlio pilna pėda. Taip pat ir žingsniuokite – pilna pėda (ne ant pirštų galiukų)!