• Guru

    Ar nori gauti Mokytojo dienos užduotį ?

Kraunasi ... Kraunasi ...

Planetos šiandien

Audio įrašai

2020.09.23
Šiauliai
Sėkmės energija
2020.09.22
Šiauliai
Ištrauka iš asociacijų žaidimo
2020.09.21
Šiauliai
Apie idealus

Tvarkaraštis

Facebook/RJM    Youtube/RJM   Instagram/RJM

Ekapadasana

untitled-1Ekapadasana – tai asana ant vienos kojos.

1. Atsistojame  į Tadasaną.

2. Užsimerkiame ir pradedame ritmingai  kvėpuoti, koncentruojamės iškvepiant ir įkvepiant.

3. Su įkvėpimu pakeliame sulenktą per kelį dešinę koją taip, kad šlaunis būtų lygiagreti grindims.

4. Sulaikius kvėpavimą asaną fiksuojame, o su iškvėpimu koją nuleidžiame, grįždami į Tadasaną.

5. Su kitu įkvėpimu pakeliame sulenktą per kelį kairę koją, fiksacijos metu sulaikome kvėpavimą, su iškvėpimu nuleidžiame.

Kartojame  nuo dešinės kojos.

 Asanos teikiamas efektas: vysto pusiausvyrą, moko kontroliuoti kūno svorio centrą, atsiranda stabilumo jausmas, suteikia pasitikėjimo savimi, ugdo koncentraciją.

 Dažniausiai daromos klaidos:  asana atliekama atsimerkus, taip mes prarandame didžiąją dalį teikiamo jos efekto.