• Guru

    Ar nori gauti Mokytojo dienos užduotį ?

Kraunasi ... Kraunasi ...

Kur Mokytojas Dabar?

Planetos šiandien

Audio įrašai

2022.10.10
Ришон-ле-Цион
Обсуждение практик. Обмен качествами. Распределение плазмы
2022.10.09
Ришон-ле-Цион
Плазменные практики. Экспертная чувствительность. Творческая деятельность
2022.10.09
Ришон-ле-Цион
Поэтапные действия на площадке

Projektas GYVENTI GERA

Respublikinė Jogos Mokykla   
Facebook/RJM    Youtube/RJM   Instagram/RJM

Izraelis: Rišon Lezionas. 2018.09.30

Vakar dienos klausimai palietė tiek subtilias muzikos ir dailės temas, tiek ir labiau struktūrines – apimančias klaidos, tinklo ir sistemos funkcionavimo principus.

Praktikų dalis prasidėjo nuo diskusijos, Mokytojas paklausė visų susirinkusių, kaip mes pasiūlytume sugrupuoti žmones į komandas pagal jų pasiruošimo lygį, nes dažnai tam tikro lygio  ratelyje būna vienas kitas silpnesnis žaidėjas, dėl ko visa praktika praranda pagreitį. Skambėjo įvairūs pasiūlymai, tačiau visi išsakyti variantai jau buvo išbandyti anksčiau be ženklesnių rezultatų. Panašu, jog pagrindinė kliūtis yra tai, jog pačiam sunku pastebėti savo klaidas, o išgirdus pastabas iš šalies, dažniausiai žmogus įsižeidžia, nusivilia ar perdėtai save nuvertina.

Salėje pasigirdus prieštaravimams, kad prieš tai žaidusi komanda atliko užduotį, nors joje buvo įvairių lygių žaidėjai, toji komanda buvo pakviesta į salės vidurį ir gavo naują užduotį. Žaidimas buvo stabdomas ties kiekviena klaida ir analizuojama, pamažu atkrito silpniausi žaidėjai. Tuomet likusi komandos dalis gavo naujesnių ir sudėtingesnių užduočių, o iškritę žaidėjai stojo į atskirus ratelius ir ten toliau treniravosi. Rateliai gavo skirtingas užduotis. Patobulėjus viename ratelyje buvo galimybė pereiti į kitą, o nepavykus susidoroti su užduotimi – prisijungti prie komandos su paprastesne užduotimi. Praktika buvo labai dinamiška ir įdomi :)

Vakaras buvo pripildytas vertingos patirties ir gerų emocijų :)

 

Įspūdžiai iš ankstesnių seminaro dienų >>