• Guru

    Ar nori gauti Mokytojo dienos užduotį ?

Kraunasi ... Kraunasi ...

Kur Mokytojas Dabar?

Audio įrašai

2020.05.22
ZOOM трансляция
Вмешательство Сатурна
2020.05.22
ZOOM трансляция
Осознанность планеты
2020.05.22
ZOOM трансляция
Люди будущего


Šiandien
Ketvirtadienis, gegužės 28
Mes laukiame Jūsų!

                                                 

Rytoj
Penktadienis, gegužės 29
Mes laukiame Jūsų!

                                                 

Numatoma

                                                 

Facebook/RJM    Youtube/RJM   Instagram/RJM

Kokybiškas miegas

Žmogaus energetinis kūnas sudarytas iš energetinių centrų (Čakrų) ir energetinių kanalų (Nadi). Yra trys pagrindiniai, didžiausi energetiniai kanalai : Ida, Pingala ir Sušumna. Ida kanalas – tai pasyvumo, moteriška energija, tai In energijos kanalas, Pingala – tai aktyvumas, veiklumas, tai vyriška Jan energija. Na o Sušumna yra subalansuota In ir Jan energija, pusiausvyra, harmonija.

Ida randasi kairėje pusėje, Pingala – dešinėje, na o Sušumna padėtis, kaip ir stuburiuko – per vidurį.

Žmogus dienos metu eikvoja savo aktyviąją energiją, kurią nori atstatyti miego metu. Todėl einant miegoti reiktų neužspausti savo aktyvumo kanaliuko, kad ten energija lengvai cirkuliuotų. Todėl miegoti geriausia eiti ant kairio šono, kad laisvas ir atviras būtų Pingala kanalas. Na, o jei atsibudote ant kairio šono – tai ženklas, kad energijos dar nepakankamai kūnas atgavo, kad galėtų aktyviai gyventi, todėl patartina dar pamiegoti, kol atsikelsit ant dešinio šono.

Miego padėtis

Kuomet žmogus miega ant nugaros, jo vidiniai organai kabo ant plėvelių. Tokia padėtis eikvoja žmogaus vidinius resursus, energiją. Na o jei žmogus miega ant pilvo, tuomet organai vidiniai būna paspausti ir kraujas, deguonis negali normaliai cirkuliuoti juose, todėl ir patariame miegoti bėgančio kario poza. Ši padėtis miegui yra optimalaiusia.

Asanos atlikimas:

  1. Atsigulame ant pilvo;
  2. Dešinę  koją sulenkiame per kelią ir pakeliame aukštyn;
  3. Dešinę ranką taip pat sulenkiam per alkūnę ir pakeliam aukštyn;
  4. Kairę ranką sulenktą per alkūnę nuleidžiame žemyn;
  5. Taip pačiai galima gulėti ir ant dešinio šono, iškėlus kairę koją ir ranką.