• Guru

    Ar nori gauti Mokytojo dienos užduotį ?

Kraunasi ... Kraunasi ...

Kur Mokytojas Dabar?

Planetos šiandien

Audio įrašai

2022.10.10
Ришон-ле-Цион
Обсуждение практик. Обмен качествами. Распределение плазмы
2022.10.09
Ришон-ле-Цион
Плазменные практики. Экспертная чувствительность. Творческая деятельность
2022.10.09
Ришон-ле-Цион
Поэтапные действия на площадке

Projektas GYVENTI GERA

Respublikinė Jogos Mokykla   
Facebook/RJM    Youtube/RJM   Instagram/RJM

Lietuva: Proto Plazminis kursas Kaune – 1 diena

Rudens Proto Plazminių kursų karavanas atkeliavo ir į Kauną. Nors, pasak Mokytojo, pravesti kursą Kaune buvo spontaniškas sprendimas, bet būtent Kaunas tapo šio Proto Plazminio kurso paskutine stotele, kur ir bus išdalinta ir paskirstyta per visą ilgą kurso kelionę sukaupta energija. Toliau tęsti darbo Proto Plazminis kursas kelsis į Izraelį. Apie tai koks vyksta darbas, sužinojome iš įprastai kursą pradėjusios klausimų ir atsakymų praktikos. Darbas pradėtas dar seminare, jo užduotis – surast būdą, kaip greitai žmonės galėtų pasiskirstyti pagal savo pasiruošimo lygį ir galėtų optimaliai augti ir vystytis.

Atradus tokį matematinį pasiskirstymo modelį, galima būtų jį universalizuoti ir pritaikyti ne tik žaidybinėse kamuoliukų grupėse, bet ir sociume. Prisiminus dabartines mokyklas, universitetus, galima pastebėti, kad moksleiviai, studentai labai skiriasi savo lygiu. Tas skirtumas neleidžia nei labai gabiems, nei atsilikusiems nuo vidurkio optimaliai augti ir vystytis. Plačiau apie tai galite sužinoti perklausę paskaitų įrašus.

Sekanti įdomi tema kilusi iš klausimų, buvo šių kursų metu atėjusi idėja apie naujas gyvybės formas, kurias kuriant ir modifikuojant, galime padaryti proveržį žmonijos vystymesi. Nesiimsiu perpasakoti lekcijos, geriau perklausykite pirmos dienos paskaitas, tikrai rasite peno pamąstymams.

Tam, kad pradėtas darbas galėtų tęstis, reikėtų, kad Kaune susirinktų žmonių bent trims oktavoms. Pirmą dieną sukrapštėm dvi su puse:) Tad visi esate laukiami įdomiai ir prasmingai praleisti laiką Kaune.

 

Po įdomių paskaitų, sekė trumpa pertraukėlė po kurios, pasidalinę į tris nepilnas oktavas, pradėjome kamuoliukų praktiką. Taip įsitraukėme į žaidimą, kad “gegutės kukavimas”, skelbiantis užsiėmimo pabaigą, buvo netikėtas ir nelauktas. Tad namo skirstėmės gerai nusiteikę, su noru pratęsti darbą rytoj.

 

Straipsnį paruošė RJM Komanda