• Guru

    Ar nori gauti Mokytojo dienos užduotį ?

Kraunasi ... Kraunasi ...

Kur Mokytojas Dabar?

Planetos šiandien

Audio įrašai

2022.10.10
Ришон-ле-Цион
Обсуждение практик. Обмен качествами. Распределение плазмы
2022.10.09
Ришон-ле-Цион
Плазменные практики. Экспертная чувствительность. Творческая деятельность
2022.10.09
Ришон-ле-Цион
Поэтапные действия на площадке

Projektas GYVENTI GERA

Respublikinė Jogos Mokykla   
Facebook/RJM    Youtube/RJM   Instagram/RJM

Lietuva: Rudens Seminaras – 2 diena, Budraičiai

Antroji seminaro diena suteikė progą sudalyvauti keliuose smagiuose užsiėmimuose ir praktikose.

Gausus seminaro dalyvių skaičius savo dieną pradėjo nuotaikingoje mankštoje, kurią vedė RJM Klaipėdos organizatorė Renata. Mankšta kaip magnetas traukė visus pro šalį ėjusius žmones, net neketinusius dalyvauti, įsukdama juos savo maloniais ritmingais judesiais bei šiltomis emocijomis.

Kiek vėliau sekė asanų praktikos bei Akvilės vedamas aromaterapijos užsiėmimas, užpildęs žmonių širdis ir seminaro salę maloniais kvapais.

 

Mokytojas, vesdamas praktikas, šią naktį dėstė įvairias paskaitas, tad išgirsti sau naudingo galėjo kiekvienas.

Pats Mokytojas asmeniškai džiaugėsi, jog dėka mūsų augančio sąmoningumo bei astrologinių žinių lygio jis jau gali mums gana išsamiai pasakoti apie “aikštelės” sandarą ir veikimo principus (“aikštelė” – Mokytojo vedama praktika, kurios metu valdant energetinius srautus siekiama tam tikrų tikslų, kurie gali būti susiję su žmogaus sveikata, santykiais, darbu ir pan.). Šią naktį klausėmės paskaitų ne tik apie “aikštelę”, bet ir apie žmogaus genus, humorą bei vadinamąjį „žemės elementą“.

Apie humorą Mokytojas pradėjo pasakoti po to, kai pakvietė susirinkti visus seminaro dalyvius, manančius jog jie turi gerą humoro jausmą. Mūsų žurnalistas Edvinas apibendrino paskaitą taip: “humoras iš esmės yra proto savybė/gebėjimas kalbėti (ar suprasti kitą kalbant) apie neįprastas ir žmogaus sąmonei netikėtas situacijas. Juokas ima tuomet, kai kažkas įvyksta ne pagal žmogaus proto numatytą išankstinį scenarijų (pvz. žmogus sėdasi ant kėdės, o atsisėda ant joje gulinčio katino). Taigi kiekvienas žmogus turi daugiau ar mažiau išvystytą savybę savo prote kurti ir suprasti tokias situacijas – ką mes įprastai vadiname humoro jausmu”.

Mokytojo vakaro praktikos prasidėjo ir pasibaigė panašia tema – žmogaus savojo „aš“ formavimu bei vystymu. Seminaro dalyviams buvo užduodami savęs pažinimo klausimai, skatinant mąstyti apie tai kas esame ir kas norėtume būti, ko kiekvienas norime iš savęs, iš aplinkinių, iš gyvenimo. Šokio praktikoje kreipėme dėmesį į skirtingus kūno elementus – stuburą, sąnarius ir kitus, stengėmės išgirsti grojančią muziką ir mokėmės joje gyventi bei kurti būtent taip, kaip patys iš anksto sugalvojome.

Pertraukėlių laiką galėjome skirti maloniam bendravimui ir šypsenų fotosesijai :)