• Guru

    Ar nori gauti Mokytojo dienos užduotį ?

Kraunasi ... Kraunasi ...

Kur Mokytojas Dabar?

Planetos šiandien

Audio įrašai

2020.07.24
Seminaras
Kaip prisiminti idealus
2020.07.24
Семинар
Принцип подобия
2020.07.22
Семинар
Выбор разных направлений

Tvarkaraštis

Facebook/RJM    Youtube/RJM   Instagram/RJM

Merudandasana

merudandasanaPusiausvyros poza sėdint. Kaip teisingai atlikti asaną?

1. Atsisėskite  Gėrio poza.

2. Rankų pirštais suimkite didžiuosius kojų pirštus ir įkvėpimo metu kelkite kojas į viršų, tuo pat metu tieskite kelius ir skėskite kojas į šalis.

3. Išlaikykite pusiausvyrą sėdmenų pagalba (atramos taškas – uodegikaulis).  Nugara ir kojos tiesios, akys užmerktos.

4. Išaikykite pozą iki 1 min.

5. Iškvėpimo metu sulenkite kojas per kelius ir sugrįžkite į Gėrio pozą.

Gydomasis asanos poveikis: vystomas pusiausvyros pojūtis; mažėja riebalų sankaupos pilvo ir krūtinės srityje; stiprėja nugaros, pilvo, rankų ir kojų raumenys; didėja stuburo elastingumas; tonizuojamas visas organizmas; teigiamai veikiama hipofizio liauka.