• Guru

    Ar nori gauti Mokytojo dienos užduotį ?

Kraunasi ... Kraunasi ...

Planetos šiandien

Audio įrašai

2020.06.25
ZOOM трансляция
Pабота ума
2020.06.25
ZOOM transliacija
Apie protą
2020.06.25
ZOOM трансляция
Планеты


Šiandien
Šeštadienis, liepos 11
Mes laukiame Jūsų!

                                                 

Rytoj
Sekmadienis, liepos 12
Mes laukiame Jūsų!

                                                 

  • ---
Numatoma

                                                 

Facebook/RJM    Youtube/RJM   Instagram/RJM

Jogos Asanos

Stovimos asanos     Sėdimos asanos    Gulimos asanos     Dinaminės asanos    Asanos besilaukiančioms     Penkiadienių kompleksai     Bazinio kurso asanų įrašai

Jogos asanos (vert. iš sanskrito k. poza) – tai ne judesys, o pozos, kai nejudama tam tikrą laiką. Šio laiko trukmę patariama vis ilginti. Naudingiau vienoje galutinėje jogos pozoje išlikti kuo ilgiau, nei atlikti daug asanų, bet trumpai. Mechaniškas pozos kartojimas daug naudos neduos. Daug svarbiau įėjus į jogos asaną susikaupti, atpalaiduoti kūną, įtempiant tik reikiamus raumenis.

Jogos asanos skirtos atsipalaidavimui, tad atliekant jogos asanas labai svarbus yra nusiteikimas. Čia reikėtų dirbti ramiai, lėtai, neskubant, nesijaudinant, be emocinės įtampos, užsimerkus.

Geriausių rezultatų pasieksite, jei treniruositės kasdien tuo pačiu paros metu. Tinkamiausias metas jogos treniruotei – rytas, nes kūnas bus pailsėjęs po nakties miego, skrandis tuščias, o po treniruotės visą dieną jausitės žvalūs ir nusiteikę darbui. Asanas derėtų daryti ant kieto pagrindo malonioje ramioje aplinkoje. Drabužiai turėtų būti laisvi, patogūs, nevaržantys judesių. Jogos asanos atliekamos tik basomis kojomis.

Sočiai pavalgius asanas atlikti galima tik po 4 valandų, lengvai – po dviejų, išgėrus sulčių ar pieno – po valandos. Po treniruotės praėjus pusvalandžiui galima atsigerti ir dar po pusvalandžio galima saikingai pavalgyti.

Prieš asanas apšilimas nereikalingas, bet patartina pradėti nuo paprastesnių pratimų. Treniruotė turėtų trukti nuo pusvalandžio iki valandos. Treniruotę visada baigiame atsipalaidavimo asana – Šavasana. Jogos treniruotės metu turite jausti malonumą, todėl nereikia persistengti. Jei asanas darysite įsiklausydami į savo kūną, nepasitempsite. Pagrindinė saugos taisyklė jogoje – nedaryti nieko, kas kelia skausmą.

Šiame skyriuje jūs rasite jogos asanų aprašymus su paveikslėliais.