• Guru

    Ar nori gauti Mokytojo dienos užduotį ?

Kraunasi ... Kraunasi ...

Kur Mokytojas Dabar?

Planetos šiandien

Audio įrašai

2020.07.22
Seminaras
Apie bendravimą
2020.07.24
Seminaras
Многомерность разума
2020.07.24
Seminaras
Стоит ли давать советы

Facebook/RJM    Youtube/RJM   Instagram/RJM

Pashimotanasana

pashimotanasana

Lenkimosi link kojų poza stipriai įtempiant nugarą.

1. Atsisėskite ant kilimėlio kojas ištiesę priešais save.
2. Ramiai ir ritmingai kvėpuokite.
3. Įkvėpdami rankas ištieskite į viršų ir ištempkite stuburą.
4. Iškvėpdami korpusą palengva padėkite ant kojų taip, kad krūtinė atsigultų ant šlaunų, smakras pasiektų kelius, o rankos apkabintų kojų pirštus.
5. Fiksuokite šią būseną pauzės po iškvėpimo metu ir laikykite ją tiek, kiek galite išlaikyti pauzę. Galite fiksaciją daryti ir ilgesnę, iki 5 min., bet tuo atveju fiksacijos metu ramiai ir ritmingai kvėpuokite.
6. Išeikite iš asanos įkvėpdami. Ramiai ir lėtai ištieskite nugarą.

Dėmesio!
Asanos negalima daryti paūmėjus išvaržai ir turint kitus stiprius stuburo pažeidimus!

Asanos teikiamas efektas
Ši asana puikiai ištempia ir tonizuoja nugaros, kojų ir rankų raumenis, didina stuburo lankstumą bei mažina jo iškrypimus.
PAŠIMOTANASANA pripildo prana inkstus, kepenis, kasą ir kitus virškinimo sistemos organus. Jos metu ilsisi širdis, rimsta protas ir nervų sistema. Ji stimuliuoja kiaušides, gimdą ir kitus lytinius organus.

Dažniausiai daromos klaidos
Dažniausiai šioje asanoje lenkiamasi per juosmenį, o reikia lenkti kūną per klubus, kad nugara asanoje būtų tiesi.