• Guru

Ar nori gauti Mokytojo dienos užduotį ?

Kraunasi ... Kraunasi ...

Kur Mokytojas Dabar?

Respublikinė Jogos Mokykla
Facebook/RJM    Youtube/RJM   Instagram/RJM

SVAJONIŲ KELIAS – 68 diena, Ulmale – Užava, 40 km

Šiandienos rytas prasidėjo nuo Viktorijos ruoštų pusryčių. Jau vakar pasiėmusi sąrašą ji apėjo visus namelius ir išsiklausinėjo su kokiais priedais norėsime kiaušinienės. Tad šiandien buvome pamaloninti kiekvienam asmeniškai paruoštu patiekalu :)

Dienos metu beveik visi stovyklautojai išvyko į netoliese esantį Kuldygos miestelį, dar kitaip vadinamą Latvijos Venecija. Iš stovyklos pajudėjome dviem pilnais ekipažais. Kelionės metu pirmasis mūsų sustojimas buvo Jūrkalnėje. Čia mes pamatėme didžiausią šiose apylinkėse skardį, nuo kurio atsiveria nuostabus jūros peizažas. Kita ir pagrindinė mūsų stotelė buvo Kuldyga. Miestelis visus užbūrė savita aura – siauros senamiesčio gatvelės, nedidelės, jaukios parduotuvėlės ir kavinės bei unikalūs XVIII – XX amžiaus pastatai sužavėjo kiekvieną iš mūsų. Didžiulį įspūdį paliko Šv. Kotrynos bažnyčia ir joje esanti varpinė. Visi kartu užlipome mediniais girgždančiais laiptais iki pat viršaus, kur laukėme 15 valandos, kad išgirstume, kaip suskamba varpas. Tačiau užsikalbėjome ir dūžiai vis tiek buvo netikėti, tad mūsų visų reakcija buvo išgąstis persipynęs su garsiu juoku :)

Šiame miestelyje mes taipogi aplankėme net du skulptūromis nusėtus parkus, grožėjomės įdomios konstrukcijos XIX amžiaus caro iniciatyva statytu tiltu bei pamatėme patį ilgiausią natūraliai susiformavusį krioklį Europoje! Didžiausi entuziastai perėjo šio krioklio terasomis net 249 metrus. Visi vieningai pritarė, kad Kuldyga yra labai jaukus ir be galo mielas Latvijos miestukas, kuriame tikrai verta pabuvoti. Grįždami į stovyklą dar stabtelėjome Edole miestelyje, kuriame aplankėme didžiulę neogotikinę XIII amžiaus pilį.

Kelionės akimirkos:

Po vakarienės turėjome planą išvykti. Tad visi sutvarkėme bendrą erdvę, virtuvę ir paruošėme kemperius kelionei. Kaip visada išrikiavome namukus į eilę ir išjudėjome link pirmosios mums vakar patikusios vietos. Atvykę į šią vietą pamatėme daug mašinų. Visi draugiškai nusprendėme, kad čia neliekame ir keliaujame į antrąją mūsų pasirinktą vietą. Tačiau ir čia neapsistojome, mat paaiškėjo, jog aikštelė yra mokama, tad beliko apsukti kemperius ir ieškoti laimės toliau. Važiuodami aplankėme keletą galimų vietų, kol galiausiai pavyko rasti jaukią vietelę prie jūros. Ar tikrai jinai jauki sužinosime rytoj, kai prašvis :)

Mes esame čia:

Visus norinčius atvykti prašome kreiptis į Deimantę. Ji suteiks informaciją, kaip pas mus atvykti, ką su savimi pasiimti, supažindins su stovyklavietės taisyklėmis. Jos telefonas +37060923927, el. paštas – deimuta@gmail.com. Kreipkitės visais įmanomais būdais: telefonu, viber’iu, messenger’iu, el. paštu, siųskite pašto karvelius ir bandykite perduoti mintis telepatiškai, nes pas mus striginėja ryšys ir internetas :)

Norintys matyti mūsų gyvenimą budinčiojo akimis skaitykite čia – SVAJONIŲ KELIO DIENORAŠTIS.