• Guru

Ar nori gauti Mokytojo dienos užduotį ?

Kraunasi ... Kraunasi ...

Kur Mokytojas Dabar?

Respublikinė Jogos Mokykla
Facebook/RJM    Youtube/RJM   Instagram/RJM

SVAJONIŲ KELIAS – 76 diena, Melnsils, 19 stotelė

Vakar Jolanta, Viktorija ir Karolina sužymėjo maisto ir ūkinių reikmenų dėžes bei surūšiavo produktus. Smagu, kad dabar budinčiajam yra gerokai paprasčiau surasti reikalingą produktą ar įrankį bei sugrąžinti jį į savo vietą.

Mūsų karavanui atvykus į naują vietą, Deimantė su Akvile stengiasi aplankyti visas įdomiausias netoliese esančias vietas, kad galėtų apie jas papasakoti pas mus atvykstantiems svečiams ir pasiūlyti jiems kartu pakeliauti. Tad šiandien jos toliau keliavo po Kolkos rago apylinkes. Šį kartą jos lankėsi netoliese esančiame Ruojos miestelyje, kuriame nuo seno vietiniai verčiasi žvejyba ir prekyba žuvimi. Nustebino, kad miesto laimės ir sėkmės simbolis yra ne žuvis, o mėlyna kiaulė. Pajuokavome, kad gal dėlto, jog vietiniai žuvies jau atsivalgė :)

Būdamos čia jos aplankė uosto ir žvejybos muziejų, kuriame eksponuojami senoviniai žūklės reikmenys, žymiausių žvejų fotografijos, autentiškas laivo kapitono kambarys bei rodomas filmukas apie miestelio istoriją.

Dėmesį patraukė tai, kad gatvėse kabo daugybė miesto vėliavų su sidabrinės ir auksinės žuvies simboliais. Lankantis muziejuje sužinojome ką reiškia ši simbolika. Pasirodo, šiame mieste veikė net keli šprotų fabrikai ir kaip kiekvienas žinote, kai šias žuvis pagauni jos yra sidabrinės, o kai nusiperki parduotuvėje ir atsidarai konservų dėžutę – auksinės. Tad šiame muziejuje galite pamatyti visą procesą, kaip žuvytės virsta šprotais :)

Taip pat sužinojome, kad tame pačiame Ruojos miestelyje trykšta šaltinis, tad grįždamos merginos pripylė net 110 litrų vandens.  Dabar tikrai stovykloje užteks tyro ir gėlo vandens!

Maloniai nustebino, jog muziejuje suradome ne tik istorinius eksponatus, bet ir šių laikų menininkės  eksponuojamus darbus. Ivandos Spulle Meiere kūriniai palietė širdis savo subtilumu ir originalumu.

Visa komanda atsakingai  ir nuoširdžiai ruošiasi svečių priėmimui ir stengiasi padaryti viską, kad atvykę čia jūs jaustumėtės jaukiai ir patogiai. Tad šiandienos pagrindinė užduotis buvo pritvirtinti ir pakabinti palapinę. Kabino ją ne tik keliautojai, bet ir svečiai. Mat šiandien mus maloniai nustebino netikėtai apsilankę Andrius su Daiva ir Darius su Egle. Atvyko, kaip tik tuo metu, kai vyko pats palapinės kabinimo įkarštis. Ir žinote, kas nuostabiausia, kad mums pavyko! Po visų atliktų darbų mes garbingai įamžinome projekto autorę Ladą. Norime dar sykį jai padėkoti už darbštumą, atsakingumą ir mokėjimą kurti stebuklus iš mažų dalykų :)

Mes esame čia:

Visus norinčius atvykti prašome kreiptis į Deimantę. Ji suteiks informaciją, kaip pas mus atvykti, ką su savimi pasiimti, supažindins su stovyklavietės taisyklėmis. Jos telefonas +37060923927, el. paštas – deimuta@gmail.com. Kreipkitės visais įmanomais būdais: telefonu, viber’iu, messenger’iu, el. paštu, siųskite pašto karvelius ir bandykite perduoti mintis telepatiškai, nes pas mus striginėja ryšys ir internetas :)

Norintys matyti mūsų gyvenimą budinčiojo akimis skaitykite čia – SVAJONIŲ KELIO DIENORAŠTIS.