• Guru

    Ar nori gauti Mokytojo dienos užduotį ?

Kraunasi ... Kraunasi ...

Planetos šiandien

Audio įrašai

2020.09.23
Šiauliai
Sėkmės energija
2020.09.22
Šiauliai
Ištrauka iš asociacijų žaidimo
2020.09.21
Šiauliai
Apie idealus

Tvarkaraštis

Facebook/RJM    Youtube/RJM   Instagram/RJM

Trikonasana

trikonasanaTrikampio poza.

1. Atsistokite Tadasana poza.
2. Ramiai ir ritmingai kvėpuokite.
3. Įkvėpdami kojas pastatykite pečių plotyje, kad pėdos būtų lygiagrečios viena kitai, o ištiestas rankas pakelkite į šonus, kad jos būtų lygiagrečios  grindims.
4. Iškvėpdami korpusą sulenkite per juosmenį žemyn, kad ir jis būtų lygiagretus grindims.
5. Įkvėpdami dešine ranka pasiekite kairės kojos pėdą taip, kad rankos išliktų vienoje linijoje. Žvilgsnį nukreipkite į kairės rankos pirštus.
6. Pauzės po įkvėpimo metu pozą fiksuokite.
7. Iškvėpdami atsistokite taip, kad korpusas ir rankos būtų lygiagretūs grindims. 
8. Įkvėpdami kaire ranka pasiekite dešinės kojos pėdą. Rankos turi išlikti vienoje linijoje. Žvilgsnį nukreipkite į dešinės rankos pirštus.
9. Iškvėpdami atsistokite. Korpusas ir rankos lygiagretūs  grindims.
10. Įkvėpdami grįžkite į Tadasaną. 

11. Atlikdami asaną išlaikykite kojas tiesias. Ištiestos rankos turi būti pečių lygyje ir sudaryti vieną liniją. Lenkdamiesi vieną liniją stenkitės išlaikyti.

 Asanos teikiamas efektas 
Ši asana puikiai tonizuoja ir stiprina nugaros, kojų ir kaklo raumenis. TRIKONASANA praplečia krūtinės ląstą, tonizuoja organus pilvo srityje ir nervus tarp stuburo slankstelių.