• Guru

    Ar nori gauti Mokytojo dienos užduotį ?

Kraunasi ... Kraunasi ...

Planetos šiandien

Audio įrašai

2020.09.22
Šiauliai
Ištrauka iš asociacijų žaidimo
2020.09.21
Šiauliai
Apie idealus
2020.09.18
Klaipėda
Būkit laimingi dabar

Tvarkaraštis

Facebook/RJM    Youtube/RJM   Instagram/RJM

Urdhvahastasana

Ištiestų į viršų rankų poza. Kaip teisingai atlikti asaną?1. Atsistokite Kalno poza.urdhvahastasana

2. Įkvėpdami įtempkite visus kūno raumenis.

3. Iškvėpdami pakelkite ištiestas rankas virš galvos. Pajauskite stabilumą ir tvirtybę. Tapkite dideli ir aukšti, lyg kalnas.

4. Galvą šiek tiek atloškite atgal, žvilgsnį nukreipkite į rankų pirštus. Kvėpuokite ramiai.

5. Stovėkite tiesiai, kūno svorį paskirstykite tolygiai abiems pėdoms. Pečius, mentis, uodegikaulį nuleiskite žemyn. Ištempdami stuburą, viršugalvį kelkite aukštyn. Užfiksuokite padėtį keletui sekundžių.

6. Iškvėpdami nuleiskite rankas žemyn.

Gydomasis asanos poveikis: ištempiami rankų, pečių, šoniniai bei pilvo raumenys, gerėja virškinimas.