• Guru

    Ar nori gauti Mokytojo dienos užduotį ?

Kraunasi ... Kraunasi ...

Kur Mokytojas Dabar?

Planetos šiandien

Audio įrašai

2022.10.10
Ришон-ле-Цион
Обсуждение практик. Обмен качествами. Распределение плазмы
2022.10.09
Ришон-ле-Цион
Плазменные практики. Экспертная чувствительность. Творческая деятельность
2022.10.09
Ришон-ле-Цион
Поэтапные действия на площадке

Projektas GYVENTI GERA

Respublikinė Jogos Mokykla   
Facebook/RJM    Youtube/RJM   Instagram/RJM

Lietuva: Kursas Vilniuje – 3 diena

Trečiąją proto lavinimo kursų dieną Vilniuje, Mokytojui buvo užduotas klausimas: kodėl jis pastaruoju metu reikalauja iš savo mokinių tiksliai formuluoti išsakomas mintis?

 

Atsakydamas į tai, Mokytojas akcentavo, jog šiuolaikiniam žmogui yra svarbu ne įsiminti, o suprasti jam aktualią informaciją. Mat anksčiau, kai nebuvo interneto ir Google, žmonėms buvo labai aktualu išsaugoti svarbią informaciją, kuri galėjo būti naudinga darbui, mokslui, vystymuisi. Todėl mokymo įstaigose iš žmonių buvo reikalaujama įsiminti svarbiausias mokslines tiesas, formules ir kitą svarbią informaciją. Šiais gi laikais informacija tapo lengvai prieinama ir išsaugoma technologijų pagalba, todėl poreikis ją įsiminti tiesiog išnyko. Tačiau, informacijos gausai skverbiantis į žmogaus kasdienybę, žmogui tampa būtina mokytis suprasti ir perteikti kitiems savo suprastą informaciją. O tai, kaip rodo Mokytojo duodamos užduotys jo mokiniams, kol kas nėra lengvai įgyvendinama. Todėl jis pastaruoju metu ir akcentuoja būtinybę puikiai suprasti tai, ką kalbi ir išsakomus žodžius dėstyti iš savo supratimo ir samprotavimų, o ne kalbėti bet ką ir bet kaip, tokiu būdu dar labiau apsunkinant savo ir klausytojų galimybę suprasti norimą perteikti informaciją.

 

Po paskaitos prasidėjo proto lavinimo žaidimai kamuoliukais. Į keturias grupes dalyviai pasiskirstė pagal gimimo dieną (gimę nuo 1 iki 8 dienos susibūrė į vieną ratuką, nuo 9 – 16 į kitą ir t.t.). Užduotys pradžioje buvo visiems vienodos – tris kartus suskaičiuoti nuo 1 iki 54 du baltus kamuoliukus, juos mėtant pagal muzikos ritmą. Pirmiausiai užduotį atlikusi komanda tapo „oro“ elementą simbolizuojančiu ratuku, antroje vietoje atsidūrę tapo „ugnies“ ratuku, trečioje – „vandens“ ir ketvirtoje – „žemės“. Pagal savo pasiekimus pasiskirsčius vietomis, komandos gavo skirtingas užduotis ir žaidimas prasidėjo…

 

Kadangi užsiėmimo laikas baigėsi anksčiau nei praktika, buvo nuspręsta ją pratęsti rytoj, tad rytoj ir sužinosime kaip mums toliau seksis įveikti naujus iššūkius.

Bet, kad ir kokias rimtas užduotis spręstume ar kokių aukštų tikslų siektume, tikriausiai be mūsų paprasto žmogiško bendravimo džiaugsmo mokymosi kelias būtų gana pilkas, tad norisi pasidalinti ne tik žiniomis, bet ir šiltais jausmais spinduliuojančiomis šypsenomis :)

 

Straipsnį paruošė RJM Komanda