• Guru

    Ar nori gauti Mokytojo dienos užduotį ?

Kraunasi ... Kraunasi ...

Kur Mokytojas Dabar?

Planetos šiandien

Audio įrašai

2022.10.10
Ришон-ле-Цион
Обсуждение практик. Обмен качествами. Распределение плазмы
2022.10.09
Ришон-ле-Цион
Плазменные практики. Экспертная чувствительность. Творческая деятельность
2022.10.09
Ришон-ле-Цион
Поэтапные действия на площадке

Projektas GYVENTI GERA

Respublikinė Jogos Mokykla   
Facebook/RJM    Youtube/RJM   Instagram/RJM

Izraelis: Proto Plazminis kursas Haifoje – 3 diena

Kol rinkosi paskutinieji dalyviai, kaip jau tapo įprasta, turėjome galimybę užduoti savo klausimus. Pavyzdžiui, vienas iš nuskambėjusių klausimų buvo toks:
– kaip suprasti, kur baigiasi tavo vidinės ribos, tu pats, ir kur prasideda išorinis pasaulis?
Mokytojo žodžiais tariant, pasaulį sąlyginai galima padalinti į tris dalis, tris kosmosus:
– pirmasis kosmosas – tai mano viduje vykstantys procesai, kurių valdyti aš negaliu (pavyzdžiui, aš negaliu kontroliuoti savo kūno siekio atlikti įkvėpimą);
– antrasis kosmosas – tai tap pat procesai, vykstantys mano viduje, tačiau pasiduodantys mano kontrolei (aš galiu reguliuoti vandens srovę savo duše, sustiprinti ją ar susilpninti, padaryti šiltesnę ar vėsesnę);
– trečiasis kosmosas – tai procesai, vykstantys ne mano viduje, bet išorėje ir nepasiduodantys mano kontolei (aš negaliu kontroliuoti klimato, neturiu galios priversti lietų nelyti ar saulę nešviesti).
Labai naudinga yra išmokti skirti šias tris pasalio dalis ir nepainioti vienos su kita. Nepainioti to, ką galiu pakeisti, su tuo, ko pakeisti negaliu. Suprasti, kur yra tai, ko pakeisti negaliu – mano viduje ar išorėje. Tai būtina tam, kad neklaidintume nei savęs, nei aplinkinių. Šios ribos – tai pralaidžios membranos, per kurias mes galime kai kuriuos procesus perkelti iš pirmojo kosmoso į antrąjį ir atvirkščiai. Suprasdami, kokie procesai kuriam kosmosui priskiriami, mes galime lengviau pasiekti užsibrėžtus tikslus. Norėdami teisingai save motyvuoti siekti užsibrėžto tikslo, būtinai turime išmokti generuoti malonumą ir pasitenkinimą, atitinkantį mūsų vidinę sandarą, konstrukciją. Tai nukreips mus link mūsų tikslo. Azartiški žmonės, pavyzdžiui, varžosi, lenktyniauja ir naudoja tai, kaip papildomą motyvaciją tikslo siekimui. Mes galime kelti tikslus, galime jų atsisakyti ir kelti naujus. Svarbiausias dalykas, kurį mes įgyjame šiame etape – tai yra gebėjimas kelti tikslus ir juos įgyvendinti. Mes išmokstame ryžtingai siekti savo tikslų. Dar vienas būtinas įgūdis – reikia mokėti skirti tikruosius, tai yra savo tikslus, nuo falsifikuotų, primestų tikslų. Dažniausiai žmogus turi viso labo tris malonumus arba tris ašis, apie kurias jis realizuosis. Vieną ir tą patį malonumą galima patirti per skirtingus dalykus, nors pats malonumas lieka tas pats. Malonumo generavimas jau yra įdėtas žmogiškos konstrukcijos viduje. Visi malonumai motyvuoja mus siekti to, kas yra konstruktyviai svarbu, pritaikyta mūsų sandarai ir konstrukcijai. Dažnai pasiektas malonumas, nevedantis mūsų prie konstrukcijos (t. y. malonumą mes gauname, bet link tikslo nejudame), priverčia mus judėti ratu aplink patį malonumą, kaip karuselėje. Tuomet pats malonumas tampa vertybe. Gyvenimiškos vertybės sąvoką mes keičiame malonumo sąvoka. Šis procesas mus greitai nualina ir mes suyrame. Kalbant mūsų mokyklos terminais, budhialinės vertybės – tai Jupiterio lygio struktūra, o malonumai – Mėnulio. Šiuo atveju, mes tarsi iškeliame Mėnulį (antrasis lygis) į Jupiterio rangą (šeštasis lygis). Tai mus įveda į cikloidą. Kažką visiškai nesvarbaus mes perkeliame į kažko labai svarbaus vietą. Kita vertus, malonumo pagrindu mes taip pat galime vystytis – ieškoti įvairių šio malonumo gavimo būdų. Pavyzdžiui, per profesiją. Tuomet tai gali tapti budhialine vertybe ir padėti žmogui vystytis.

Praktinėje užsiėmimo dalyje dirbdami grupėse mes toliau ugdėme ir auginome plazminius ir struktūrinius įgūdžius.

 

 

Tekstas / Denisas
Nuotraukos / Laura, Таnia
Vertimas / Ingrida