Šio seminaro darbinė idėja, pasiūlyta Mokytojo – pabandyti modeliuoti mokslinį pasaulio modelį, pabūti “mokslininkais” tam tikrą laiką. Kas yra mokslas? Kokia yra mokslinio pažinimo schema? Kuo ji skiriasi nuo kitų pasaulio pažinimo būdų? Išsamiai apie tai – pokalbio su Mokytoju įraše:
Pasak Mokytojo, mokslas nėra sakralinė erdvė, mes visi galime išbandyti save šioje srityje žaidimo forma seminare. Žaidimas – tai kauzalinis režimas, kuriame turime atlikti tam tikrus realius veiksmus (ne svajones).
Iš toliau tęsiamų darbų – vienas iš tikslų – sukurti didelį informacinį srautą Dvynio kanale, kad galėtume apdoroti didelį kiekį duomenų. Jaučiame, kad vis dar trūksta informacijos, žinių dideliuose, jau eilę metų vykdomuose ir šiuo metu pristabdytuose projektuose. Gaivaus oro gūsis atneš naujų idėjų ir, galbūt, rasis nauji būdai šioms idėjoms materializuotis.
Atmosfera seminare šilta, rami ir darbinga. Meilė tvyro ore. Meilė – kaip proto harmonija.
Atvažiuokite, seminaras prasidėjo!
Tekstas / Ingrida
Nuotraukos / Dovilė ir Silvija