• Guru

    Ar nori gauti Mokytojo dienos užduotį ?

Kraunasi ... Kraunasi ...

Kur Mokytojas Dabar?

Planetos šiandien

Audio įrašai

2022.05.06
Ришон-ле-Цион
Жертвенность это...
2022.05.06
Ришон-ле-Цион
Развитие. Как в рабочий коллектив принести духовную идею
2022.04.12
Lev Bechakas
Harmonizuojanti relaksacija. 18min

Facebook/RJM    Youtube/RJM   Instagram/RJM

Bakasana

Gervės poza. Kaip teisingai atlikti asaną?

 

 

1. Pritūpkite. Pėdas pilnai padėkite ant grindų.

2. Rankas ištieskite į priekį. Kelius įremkite į pažastis.

3. Delnus padėkite priešais save pečių plotyje. Rankų pirštus praskėskite maksimaliai.

4. Dubenį kilstelėkite į viršų. Keliais tvirtai remkitės į pečių viršutinę dalį. Stenkitės, kad keliai nesprūstų žemyn.

5. Palaipsniui kūno svorį perkelkite ant delnų. Iš pradžių rankas sulenkite per alkūnes, dubenį kelkite aukštyn, kol pėdos pačios pakils nuo grindų. Išlaikykite pusiausvyrą.

6. Fiksuokite pozą. Kvėpuokite laisvai.

7. Iškvėpdami nuleiskite korpusą, kelius. Atsitūpkite ir atsipalaiduokite.

Gydomasis asanos poveikis: stiprėja rankos, masažuojami vidaus organai pilvo ertmėje.

Asana nerekomenduojama nėščiosioms, taip pat esant nugaros nervų uždegimui.