• Guru

    Ar nori gauti Mokytojo dienos užduotį ?

Kraunasi ... Kraunasi ...

Kur Mokytojas Dabar?

Planetos šiandien

Audio įrašai

2022.04.17
Seminaras
Apie grožį
2022.04.29
Ришон-ле-Цион
Практики с мячиками. Теория. 2 часть
2022.04.29
Ришон-ле-Цион
Практики с мячиками. Теория. 1 часть

Tvarkaraštis

Projektas GYVENTI GERA

Respublikinė Jogos Mokykla   
Facebook/RJM    Youtube/RJM   Instagram/RJM

Dubenėlis

lekstute-1

Geriausiai šią asaną atlikti iš karto po Anantasanos. Norint teisingai ją atlikti, reikia:

1.Atlikus Anantasaną ištiesti kairę ranką ir galvą padėti ant jos. Ištiesta ranka, ant jos padėta galva, pečiai, klubai ir abi kojos turi sudaryti tiesią liniją;
2.įkvepiant ištiestą kairę ranką ir abi kojas kelti aukštyn , stengiantis išlaikyti pusiausvyrą ir tiesią kūno liniją;
3.pauzės po įkvėpimo metu bei iškvepiant poza fiksuojama;
4.įkvepiant tiesios kojos ir ranka pakeliamos dar šiek tiek aukščiau;
5.pauzės po įkvėpimo metu poza fiksuojama;
6.iškvepiant ranką ir kojas reikia nuleisti ant kilimėlio;
7.įkvepiant kūnas ilsisi;
8.iškvepiant reikia pasisukti ant dešinio šono ir, atlikus Anantasaną, pakartoti tuos pačius Dubenėlio judesius.

Asanos teikiamas efektas

Šios asanos metu stiprėja ir tampa elastingi skersaruožiai nugaros raumenys. Atliekant šią pozą tirpsta riebalinis sluoksnis juosmens ir klubų srityse. Dubenėlis lavina pusiausvyrą.

Dažniausiai daromos klaidos

Atliekant šią asaną svarbu atkreipti dėmesį, kad kaklas ir galva liktų atsipalaidavę.