• Guru

    Ar nori gauti Mokytojo dienos užduotį ?

Kraunasi ... Kraunasi ...

Kur Mokytojas Dabar?

Planetos šiandien

Audio įrašai

2022.10.10
Ришон-ле-Цион
Обсуждение практик. Обмен качествами. Распределение плазмы
2022.10.09
Ришон-ле-Цион
Плазменные практики. Экспертная чувствительность. Творческая деятельность
2022.10.09
Ришон-ле-Цион
Поэтапные действия на площадке

Projektas GYVENTI GERA

Respublikinė Jogos Mokykla   
Facebook/RJM    Youtube/RJM   Instagram/RJM

Izraelis: Seminaras Haifoje – 4 diena

Mūsų paskutinis užsiėmimas prasidėjo nuo vakarykštės praktikos aptarimo. Seminaro dalyviai dalinosi savo patirtimi.

 

Mokytojas paaiškino, kad kiekviena oktava turėjo savo tikslą. Jis atkreipė dėmesį į baimę, kuri yra nekonstruktyvi, nes neleidžia nei mąstyti, nei dvasiškai elgtis. Labai svarbu sukurti planą ir jo laikytis. Ekspertas turi teisingai įvertinti savo lygį ir nebijoti suklysti.

Kaip mūsų praktikos susietos su  gyvenimiškomis situacijomis?  Kartais gyvenime mes būname mokiniais, renkančiais  kokių nors veiksmų šablonus, kartais privalome tiksliai laikytis tam tikrų taisyklių, o pasiekus meistro lygį mes jau nebelaukiame nurodymų iš išorinio pasaulio ir veikiame remiantis savo žiniomis (kaip, pavyzdžiui, struktūrinis ekspertas). Meistras nedaro klaidų, jis įneša evoliucinį pokytį.

Kas yra sėkmė? Sėkmė – tai  pasiekimas laike, kauzalinė struktūra, kristalas (Mocartas). Pasaulyje, kuriame yra klaidų,  egzistuoja tik asmeninė sėkmė, o tobulame pasaulyje (be klaidų) yra kolektyvinė sėkmė, ir tai – naujas lygis.
Kas vyksta, kai vystymosi procese tu atsirandi lygiu aukščiau nei kiti, kai atsiduri vienatvėje? Tada žmogus priverstas tapti mokytoju (buvęs čempionas tampa treneriu). Iki tam tikro lygio galima augti kartu su kitais, vystytis pačiam ir vystyti kitus. Vienatvė yra tai, kai tu kažką darai, kas niekam nereikalinga ar nesuprantama. Todėl mokytojas sąmoningai ir nuolat ieško mokinių.

O kaip įtikinti kitus? Mokytojas perduoda savo ugnį, potencialą, uždega mokinį. Be abejo, muzikos mokytojas prieš tai patikrins, ar mokinys turi muzikinę klausą, o treneris patikrins fizinius duomenis. Svarbu surasti teisingą žodį ir ištarti jį laiku. Norint pritraukti naujų mokinių reikia kalbėti apie tai, kas jiems yra aktualu ir svarbu. Kartais, kaip būna su vaikais,  reikalingas ir tam tikras spaudimas.

Klausimų liko dar daug, tačiau atėjo praktikų metas. Atsižvelgiant į vakarykštę patirtį, žmonės susiėmė, persigrupavo, ir procesai pajudėjo į priekį. Laikas nuo laiko girdėjosi džiaugsmingi balsai, bylojantys apie pasiektą sėkmę. Gera nuotaika ir energijos perteklius taip visus užvedė, kad apie gegutę mes visiškai užmiršome.

 

 

Po praktikos aptarimo Mokytojas pagyrė dalyvius už gerą darbą, pabrėždamas, kad grupė auga ir stiprėja. Per keturis užsiėmimus visi suspėjo susipažinti ir susidraugauti.
Visiškai nesinorėjo skirtis, bet naujametinę dovaną- postūmį  dvasinio vystymosi link, mes gavome! Mokytojas palinkėjo mums visapusiško augimo, ir kad kiaulės metai neatneštų kiaulysčių!

Dėkojame Mokytojui ir visiems seminaro dalyviams bei tikimės susitikti jau kitais metais!

Haifos grupė sveikina visus su Naujais metais ir perduoda estafetę Rišonui!

 

Taip pat kviečiam pavartyti Haifos seminaro nuotraukų albumą ir dar kartą prisiminti ryškiausias išgyventas akimirkas.

Straipsnį paruošė RJM Komanda