• Guru

    Ar nori gauti Mokytojo dienos užduotį ?

Kraunasi ... Kraunasi ...

Kur Mokytojas Dabar?

Planetos šiandien

Audio įrašai

2022.07.20
Seminaras
Apie proto higieną
2022.07.20
Seminaras
Sekmė ir planavimas
2022.07.20
Seminaras
Ką žaidime reiškia švęsti sėkmę

Tvarkaraštis

Projektas GYVENTI GERA

Respublikinė Jogos Mokykla   
Facebook/RJM    Youtube/RJM   Instagram/RJM

Kagasana

kagasanaVarnos poza. Kaip teisingai atlikti asaną? 

1. Atsistokite taip, kad pėdos būtų lygiagrečios viena kitai pečių plotyje.

2. Sulenkus kelius atsitūpkite. Sėdmenys turi liesti blauzdas ar net čiurnas.

3. Atpalaiduotos rankos padėtos ant kojų, keliai įremti į pažastis.

4. Ramiai ir ritmingai kvėpuokite išlikdami šioje pozoje (patartina apatinio kvėpavimo būdu – diafragma).

Gydomasis asanos poveikis: suaktyvinama kraujotaka kojose, gerėja virškinimas, dažnai naudojama atliekant žarnyno valymo praktikas, padeda esant vidurių užkietėjimui.

Dinaminis Kagasanos variantas

1.  Atsitūpkite Varnos poza.

2. Ramiai ir ritmingai kvėpuokite apatinio kvėpavimo būdu (diafragma).

3. Pakelkite savo dešinę pėdą nuo kilimėlio ir padėkite atgal, po to kairę ir padėkite atgal taip, lyg šioje pozoje žingsniuotumėte.

4. Žingsniuokite 1-2 minutes.

5. Atkreipkite dėmesį, kad padai būtų padėti ant kilimėlio pilna pėda. Taip pat ir žingsniuokite – pilna pėda (ne ant pirštų galiukų)!