Ketvirtadienis prasidėjo klausimais ir atsakymais apie sėkmės kamuoliukus. Toliau tęsėm pokalbį apie pasiskirstymo tarp oktavų modelį. Mokytojas patarė, kad gavus sudėtingą užduotį, reikia prisiminti visas paprastas taisykles ir jas sujungti, tada pavyks atlikti sudėtingą užduotį. Taip pat atkreipė dėmesį į mintis. Mintys matuojamos laiko vienetais ir jeigu mintys ritmiškai ir taktiškai sudėliotos, jas lengviau sujungti tarpusavyje. Todėl labai svarbu netgi ritmiškai kalbėti, to nedarant gali atsirasti klaida. Kalibruotas kauzalinis kristalas tai ritmiškai, taktiškai sustatyta mintis. Taip pat kalbėjome apie taisyklių supratimo svarbą prieš pradedant daryti veiksmus. Mūsų supratimas, kaip tinklelis, per kurį informacinė plazma praeidama (dvynio kanalas) gimdo kauzalinius kristalus (planą daryti). Paskaitos buvo tikrai labai stiprios, persikėlė net į aikštelių funkcionavimo supratimą.
Toliau, kalbant apie supratimą, buvo pasakyta, kad gyvenant sociume, kiekvienas žmogus pasaulį supranta savaip ir kiekvienas turi savo tikslus. Skirtingų žmonių supratimas, tikslai ir siekiamybės dažnai nesutampa, bet, nepaisant to, jie gali tarpusavyje harmoningai bendrauti ir siekti bendrų tikslų, kaip pvz. pardavėjas ir pirkėjas parduotuvėje. Ne visi turi suprasti tą patį dalyką vienodai, nes visi mes skirtingi, bet svarbu pats bandymas suprasti , kitaip – tu dar ne Homo sapiens. Savo gyvenime, laikas nuo laiko, mes atsiduriame nekasdieniškose sąlygose (vestuvės, koncertas, liga, avarija, loterija laimėta. ..) ir jose atsidūrę, turim suprasti kas, kodėl, kaip ir kada? Tai ir yra struktūrinio darbo esmė – aš gerai suprantu kaip pasaulis sudarytas, žinau savo galimybes, tada galiu teisingai elgtis.
Tokia trumpa paskaitų santrauka, o detaliau galite paklausyti paskaitų įrašuose. Tikrai verta.
Po trumpos pertraukėlės, pradėjom vakar “buksavusių” praktikos dalių analizę ir palaipsniui visa tai peraugo į darniai funkcionuojantį mechanizmą.
Užsiėmimo pabaigoje Mokytojas džiaugėsi sėkmingu šios dienos darbu, pagyrė visus sakydamas, kad kiekvienas priaugino naujų savybių ir skyrė dar vieną užduotį:) – kiekvienas turėjome išrinkti vieną svarbiausią dalyką už ką galime save pagirti. Tuomet tą pagyrimą reikėjo pasakyti garsiai ir… gaudyti skrendančią Mokytojo dovaną – oranžinį mandariną !!!
Vakaras tikrai buvo išskirtinis, prigaminom plazmos turbūt tiek, kaip per visas ankstesnes dienas kartu sudėjus. Įdomu kas bus rytoj? Ir, nors Proto Plazminio kurso laikrodukas skaičiuoja jau paskutines savo valandas, spėti dar galima, tad Prisijunk ir tu !!!
Straipsnį paruošė RJM Komanda.