• Guru

    Ar nori gauti Mokytojo dienos užduotį ?

Kraunasi ... Kraunasi ...

Kur Mokytojas Dabar?

Planetos šiandien

Audio įrašai

2022.10.10
Ришон-ле-Цион
Обсуждение практик. Обмен качествами. Распределение плазмы
2022.10.09
Ришон-ле-Цион
Плазменные практики. Экспертная чувствительность. Творческая деятельность
2022.10.09
Ришон-ле-Цион
Поэтапные действия на площадке

Projektas GYVENTI GERA

Respublikinė Jogos Mokykla   
Facebook/RJM    Youtube/RJM   Instagram/RJM

Lietuva: Proto Plazminis kursas Klaipėdoje – 3 diena

Klaipėdos šeimoje pagausėjimas – po vakar dienos paskaitų apie Proto Plazminio kurso paskirtį ir naudą, visi naujokai vėl susirinko pasiruošę rimtam darbui. Entuziazmu toliau mokytis, nuo naujokų neatsiliko ir “seniai”, tad nemaža dalis uostamiesčio “veteranų”, palikę savo medalius ir ordinus namie, taip pat prisijungė ir papildė mūsų gretas.

Užsiėmimas prasidėjo nuo klausimo apie skruzdėlyną: kas jam duoda signalą kažką daryti? Mokinys, uždavęs šį klausimą, nešiojo jį savyje dar nuo pavasario kursų, kai Mokytojas palygino skruzdėlyną su “žmogelynu”. Visas skruzdėlynas, paimtas kartu, kaip bendras “didelis protas”, gali matyti visą miško žemėlapį, nes žiūri visų skruzdėlių akimis, o kiekviena atskira skruzdėlytė turi ryšį su dideliu skruzdėlynu ir iš jo gauna motyvaciją, stimuliaciją, draudimus. Skruzdėlyno vystymosi kryptį ir tikslą nulemia visų jo mažų gyventojų bendri norai ir siekiai. Tokie pat procesai vyksta ir žmonių tinkluose, nes pasaulis padarytas panašumo principu.

 

Po tokios paskaitos Mokytojas mums davė įdomią užduotį: kiekvienam reikėjo pasirinkti patinkančios spalvos kamuoliuką ir vaikščioti pagal tam tikras taisykles. Buvo nuorodos kaip ir kur judėti, kada kamuoliuką palikti ir kur apsisukti ar suktis. Ši praktika tęsėsi neilgai, o pabaigoje Mokytojas paprašė pakelti rankas tuos, kas liko su kamuoliukais. Juos suskaičiavęs, jis trumpam susimąstė … ir, nieko nepaaiškinęs, davė struktūrinės praktikos užduotį. Įdomu, kokį modelį mes statėme ir ką jis parodė? Šiandien būtinai apie tai paklausim.

 

Pasiskirstę, kaip vakar į tris ratukus, tęsėme praktiką su trimis kamuoliukais, šį kartą tik su baltais. Pilki “protoplazmagumuliukai” atsirasdavo po kojomis tų, kurie darė klaidų. Norisi atkreipti dėmesį, kad į struktūrinio eksperto reikalavimus įeina ir gebėjimas gaudyti ne tik vieną, bet ir du kamuoliukus. Juk, mes turime dvi rankas ir du protus (racionalų ir iracionalų), tad galime ir turime mokėti naudotis abiem.

 

Kai “gegutė pradėjo kukuoti”, tuo pranešdama apie užsiėmimo pabaigą, mums norėjosi ją užtildyti, bet ji, gudruolė, pasislėpė Laurutės kompiuteryje:) Susėdę į bendrą ratą, dalinomės įspūdžiais. Vienas iš dalyvių pasiteiravo – kaip elgtis, jei komandoje atsiranda lyderis? Mokytojas paaiškino, kad tai priklauso nuo to, koks tai lyderis. Būna, kad žmogus gali būti geru kariu, kuris puikiai realizuojasi mūšio lauke, bet jei karo nėra, jis pradeda “ieškoti” priešo, arba sukuria konfliktines situacijas ir tokiu būdu pritraukia sau dėmesio. Komanda gali skirti dėmesį ir tiems, kuriems kažko trūksta, bet jei žmogus jau “pamaitintas” ir vis vien reikalauja savo, tada tai pradeda erzinti aplinkinius. O jei lyderis konstruktyvus, nori išmokti lyderiauti, bet dar to nemoka daryti, tuomet grupė gali tai priimti ir palaikyti.

 

Paskutinis klausimas buvo – kaip užmigti, jei po užsiėmimų nesimiega? Mokytojas sakė, kad mes miegam tik dėl energijos trūkumo. Užsiėmimuose mes prisipildom energijos, todėl galime sau leisti išnaudoti miego laiką kitiems reikalams. O jei vis tiek norite užmigti, yra labai paprastas (aktorės Rinos Zelionaja) būdas tai padaryti: tiesiog skaičiuokite iki trijų, o jei nepadeda… iki pusės keturių :)

Pertraukėlės metu mes intensyviai lavinome komunikacijos įgūdžius :)

 

Straipsnį paruošė RJM Komanda