• Guru

    Ar nori gauti Mokytojo dienos užduotį ?

Kraunasi ... Kraunasi ...

Kur Mokytojas Dabar?

Planetos šiandien

Audio įrašai

2022.10.10
Ришон-ле-Цион
Обсуждение практик. Обмен качествами. Распределение плазмы
2022.10.09
Ришон-ле-Цион
Плазменные практики. Экспертная чувствительность. Творческая деятельность
2022.10.09
Ришон-ле-Цион
Поэтапные действия на площадке

Projektas GYVENTI GERA

Respublikinė Jogos Mokykla   
Facebook/RJM    Youtube/RJM   Instagram/RJM

Lietuva: Proto Plazminis kursas Klaipėdoje – 4,5 dienos

Ketvirta protoplazminio kurso diena prasidėjo nuo Aleksandro klausimo, ar darome mes dabar kokį darbą, į kurį Mokytojas atsakė „Ne, bet turime planų“. O paklausus „apie ką bus darbas“ gavosi visa paskaita.

Po paskaitos susiskirstėme į tris komandas (oktavas). Tie, kas trečiadienį dirbo darželyje tapo pirmąja oktava, pirmos oktavos žaidėjai pakilo į antrąją, o antros tapo trečiąja.

Penktadienį Mokytojas paprašė, kad klaustume įvairiausių klausimų ir pasidžiaugė, kad jis gerai mus išmokė, nes klausimų kyla vis mažiau ir mažiau. Taip pat prisiminė, kokius klausimus mokiniai užduodavo prieš 25 metus. Labiausiai įstrigęs Vlado klausimas: „Kaip džemas atsiduria čiulpiamo saldainio viduje?“. Tada teko net keletą minučių ieškoti atsakymo.

Penktadienio klausimai buvo apie darbą oktavose – „Kaip gerai jaustis oktavoje“, „kokia klaida yra klaida, o kokia – tik paklaida“. Atsakymus į šiuos klausimus galima išklausyti audio paskaitose.

Deimantė uždavė klausimą: „kas svarbiau – būti teisiu, ar būti laimingu“. Mokytojas paaiškino, kad svarbu suderinti sąvokas, kad visi žinotume apie ką kalbama. Neįmanoma būti laimingu, nebūnant teisiu, kitaip sakant neįmanoma pasiekti Veneros lygmenį, nepraėjus Merkurijaus. Labai dažnai laimė yra painiojama su komfortu. Žmogus negina savo tiesos, neaiškina, nesikiša, tik todėl, kad būtų komfortiška. Bet tai tik Mėnulio lygmuo, ne Veneros.

Penktadienį darbas vyko darželyje ir dviejose oktavose. Pirmoje oktavoje Mokytojas davė užduotį, kuri mokė matyti visą lauką, matyti pas ką kamuoliukas, kur mesti, kad išvengtume kelių kamuoliukų metimo vienu metu tam pačiam žmogui.

Intensyvus darbas vyko ir darželyje. Dalindamasi įspūdžiais, Deimantė pasidžiaugė, kad Andrius moko žmones mąstyti. Jis liepė kiekvienam susigalvoti žaidimo strategiją, ir ją įgyvendinti praktikoje. Tikrai labai ačiū Andriui už jo kantrybę, tikslumą, gebėjimą pamatyti klaidą, paaiškinti, ir padėti mokiniui išmokti. Ačiū jam už pagalbą atėjusiems naujokams, kad jie galėtų lengvai ir harmoningai įsilieti į mūsų mokyklą.

Mokytojas pasidžiaugė, kad Klaipėdoje kiekvieną dieną ateina po naujoką – per šį kursą jų atėjo 5. Kai kurie prisijungė tik paskutinėmis dienomis. Kaip sakė viena naujokė: „reikia patirti tą jausmą, kad skubėtum čia ateiti“.

 

Įspūdžiais pasidalino Vilma