• Guru

    Ar nori gauti Mokytojo dienos užduotį ?

Kraunasi ... Kraunasi ...

Kur Mokytojas Dabar?

Planetos šiandien

Audio įrašai

2022.10.10
Ришон-ле-Цион
Обсуждение практик. Обмен качествами. Распределение плазмы
2022.10.09
Ришон-ле-Цион
Плазменные практики. Экспертная чувствительность. Творческая деятельность
2022.10.09
Ришон-ле-Цион
Поэтапные действия на площадке

Projektas GYVENTI GERA

Respublikinė Jogos Mokykla   
Facebook/RJM    Youtube/RJM   Instagram/RJM

Lietuva: Vasaros seminaras’20, 2-4 dienos

Seminaras įsibėgėja 🙂

Vasara, ežeras, saulė, lietus, tinklinis, gitara, juokas, muzika ir gyvas bendravimas, gera draugų ir bendraminčių kompanija – nuostabus derinys!

 

Paskutiniu metu mokykloje akivaizdžiai matome augančią aistrą piešimui. Šį seminarą startavo projektas „RJM dailės paroda“, kur savo pirmuosius darbus nedrąsiai eksponuoja naujieji dailininkai. Pasak organizatorės Kristinos, paroda bus tęsiama kiekvieną seminarą ir turėsime galimybę grožėtis darbais bei stebėti kaip auga mūsų dailininkai.

 

Bet mes ne tik poilsiaujam, mes ir rimtai dirbame. Mokytojas pasakojo, kad per ilgus jo vedamų seminarų metus, niekada nebuvo nutrūkęs jų cikliškumas. Seminarai ir kursai vykdavo savo numatytu taktu ir ritmu, tačiau paskutinis praleistas seminaras davė mums galimybę pradėti naują ciklą.

Todėl mūsų praktiniuose užsiėmimuose buvo statomi svarstyklių-mergelių kristalai. Turėjome galimybę sėti naujos pradžios grūdelius, svajoti apie atsiveriančias naujas galimybes savo gyvenimuose per visus lygmenis – pradedant fiziniu kūnu, baigiant budhialinėmis vertybėmis.

Šiame seminare taip pat bandome išgryninti savo idealus. Kokiais idealais mes sekame? Kas daro įtaką mūsų pasirenkamų idealų formavimuisi? Kas atsitinka kai augame ir “peraugame” savo idealus? Kur tada ieškoti gyvenimo prasmės?

Mes turime galimybę savo sąmonę nukreipti pasirenkama kryptimi, t.y. arba aš būnu tiesiog energijų mišinys, t.y. plazma, arba pakeliu savo sąmonę tiek, kad suvokiu kas vyksta aplinkui bei galiu dalyvauti struktūriniuose procesuose. Jei vaikas jau pradeda ką nors daryti pats, pvz. plauti indus, jis būtinai sudaužo jų keletą, bet mes tuo džiaugiamės, nes jis jau ėmėsi atlikti veiksmą sąmoningai. Nebijokime klysti ir vėl bandyti, nes tik toks kelias leidžia vystytis.

O kas gali sustabdyti procesą, jei jis pasisuka nepageidaujama linkme? Kada ir kaip turi suveikti liūto energija? Kada liūtas yra visos sistemos saugiklis ir saugo ją nuo perkaitimo, o kada srovės išjunginėjimas būna nesavalaikis?

 

Įspūdžiais pasidalino: Jolita
Nuotraukos: Lukas, Dovilė (ožiaragis), Dovilė (vandenis), Silvija