• Guru

    Ar nori gauti Mokytojo dienos užduotį ?

Kraunasi ... Kraunasi ...

Kur Mokytojas Dabar?

Planetos šiandien

Audio įrašai

2022.10.10
Ришон-ле-Цион
Обсуждение практик. Обмен качествами. Распределение плазмы
2022.10.09
Ришон-ле-Цион
Плазменные практики. Экспертная чувствительность. Творческая деятельность
2022.10.09
Ришон-ле-Цион
Поэтапные действия на площадке

Projektas GYVENTI GERA

Respublikinė Jogos Mokykla   
Facebook/RJM    Youtube/RJM   Instagram/RJM

Lietuva: Rudens Seminaras – 4 diena, Budraičiai

Panašu, jog rudens seminaras, kaip didžiulis šimto aštuonių (tiek žmonių šiuo metu yra seminare) vagonų traukinys, jau pilnai įsibėgėjo ir šiuo metu rieda maksimaliu leistinu greičiu, tuo džiugindamas juo vykstančius keleivius.

Vakar daugiausiai dėmesio sulaukė Mokytojo ir Akvilės vestas žaidimas su kamuoliukais.

 

Šio žaidimo pradžioje dalyviai jungėsi į grupeles ir – mėtydami/gaudydami/laikydamiesi muzikos ritmo/skaičiuodami taškus – vykdė jiems skirtas žaidimo užduotis. Ši žaidimo fazė tęsėsi daugiau kaip valandą laiko, joje dalyvavo didžioji žmonių dalis – buvo labai smagu ir prasminga. Šiame žaidime dalyvavusi Deimantė neslėpė džiaugsmo, jog jau ne vienerius metus lavinasi žaisdama kamuoliukais, tačiau dar nė karto jie nebuvo nuobodūs ar pasikartojantys: „Labai faina, įdomu ir prasminga. Smagu, kad žaisdama kamuoliukais aš lavinu savo koncentraciją, ugdau proto veiklą, gerinu reakciją ir pastabumą.  Šie žaidimai tikrai veža!“.

 

Antrąją žaidimo dalį Mokytojas skyrė išimtinai tik proto lavinimui ir paprašė visų dalyvavusių susėsti į ratukus. Užduotis buvo tokia: naudojant du matematinius veiksmus – sudėtį ir daugybą, juos panaudojant tris kartus, reikėjo iš pradinio skaičiaus 8, visuomet gauti sumą – 108. Naudotis galima skaičiais nuo 1 iki 9. Ratuke funkcionavo tik vienas kamuoliukas. Tad turintis kamuoliuką turėjo omenyje skaičių „aštuoni“ ir mesdavo kamuoliuką kitam ratuko nariui, kuris turėjo pasirinkti vieną iš dviejų matematinių veiksmų ir pasakyti jį garsiai, pvz. „daugyba“ ir mesti kamuoliuką kitam ratuko nariui. Šis, sekdamas eigą, turėjo pasirinkti vieną iš skaičių nuo 1 iki 9 ir garsiai ištarti, pvz. 6 (visi komandos nariai mintyse skaičiuoja ir šiuo atveju jau turi omenyje skaičių 48) ir mesti kamuoliuką kitam komandos nariui, kuris turi panaudoti antrąjį matematinį veiksmą ir garsiai jį ištarti, pvz. „pridėti“ ir vėl mesti kamuoliuką, kad vėl būtų parinktas skaičius, tarkim vėl 6 (tuomet visi turi omenyje, kad jau yra 54). Tada vėl metamas kamuoliukas ir sakomas veiksmas, tarkim “daugyba” ir perduodamas kamuoliukas kitam nariui, kuris pasirenka skaičių ir sako tarkim 2 (taip visi mintyse suskaičiuoja, kad jau yra 108). Tokiu būdu kiekvieno ratuko komanda turėjo surinkti kuo daugiau skirtingų variantų, kuriais pagal nurodytas taisykles (t. y. atliekant tris matematinius veiksmus su skaičiais nuo 1 iki 9) būtų pasiektas skaičius 108. Vienas iš galimų tokios lygties variantų yra pateiktas pavyzdyje: 8 x 6 + 6 x 2 = 108. Pabandykite šį žaidimą kelis kartus atlikti vienas ir tuomet įsivaizduosite, kaip smagu ir tuo pačiu sudėtinga jį žaisti komandoje, tarpusavyje nekalbant, konkuruojant su kitais ratukais :)

Praktikos užduotys reikalavo gebėjimų bendrauti tarpusavyje, suprasti vienas kitą, siekti bendrų komandinių ir asmeninių tikslų nekalbant su kitais komandos nariais. Taigi vakaras praėjo bandant atlikti paprastas, tačiau – pasirodo – kol kas ne taip lengvai įveikiamas užduotis.

 

Įspūdžiai iš ankstesnių seminaro dienų: