• Guru

    Ar nori gauti Mokytojo dienos užduotį ?

Kraunasi ... Kraunasi ...

Kur Mokytojas Dabar?

Planetos šiandien

Audio įrašai

2022.10.10
Ришон-ле-Цион
Обсуждение практик. Обмен качествами. Распределение плазмы
2022.10.09
Ришон-ле-Цион
Плазменные практики. Экспертная чувствительность. Творческая деятельность
2022.10.09
Ришон-ле-Цион
Поэтапные действия на площадке

Projektas GYVENTI GERA

Respublikinė Jogos Mokykla   
Facebook/RJM    Youtube/RJM   Instagram/RJM

Lietuva: Rudens Seminaras – 5 diena, Budraičiai

Penktąją RJM rudens seminaro dieną praleidome visapusiškai lavindami protą. Po truputį aiškėja pagrindinė šio seminaro tema – žmogaus protas.

Mokytojas skaitė paskaitas apie atmintį, jos tipus ir veikimo principus. Vienas iš mokinių paklausė, kodėl jis nepamena daugybės smulkių įvykių? Mokytojas ėmė detaliai pasakoti apie tai, kaip protas “įrašo” į atmintį įvairias situacijas, kurios po tam tikro laiko yra “trinamos”, paliekant tik ryškiausius prisiminimus. Vėliau kalba pasisuko apie šiuolaikinių technologijų įtaką proto ir atminties veiklai, kaip nemokant jomis naudotis, žmogaus atmintis užteršiama nereikalingais dalykais, darosi sunkiau įsiminti įvykius bei gauti naujus įspūdžius.

Vakare, jau trečiąjį kartą vyko Proto Plazminio kurso kamuoliukų mėtymo/gaudymo/skaičiavimo praktika, kurioje dalyvavo turbūt dauguma seminaro dalyvių.

 

Praktika prasidėjo nuo apšilimo, kurio metu visi susirinkusieji mėtėsi kamuoliukais tarpusavyje ir skaičiavo sėkmingų transakcijų skaičių. Po to žaidėjai pasiskirstė į ratukus pagal įvykdytų transakcijų skaičių. Buvo virš 100 metimų surinkusiųjų ratukas, virš 80 ir taip toliau. Kiekvienam ratukui buvo užduotos visiškai skirtingos užduotys ir net galiojo skirtingos žaidimo taisyklės. Pvz.: viename ratuke buvo skaičiuojamos klaidos, už kurias žmogus būdavo išsiunčiamas į kitą grupę, o kitame – klaidos neskaičiuojamos, žmonės nei ateidavo, nei išeidavo. Taigi kiekvienas ratukas buvo kaip atskiras pasaulis su savo įstatymais ir dėsniais.

 

Treniravosi ir mūsų mažieji dalyviai :)

 

Šioje žaidimo praktikoje dalyvavęs Edvinas pasakojo, jog žaisti buvo tikras iššūkis: „Mūsų ratukui užduotos taisyklės nuolatos keitėsi, žmonės ratuke keitė savo vietas – visiškai nieko pastovaus, atrodo, nebuvo. Vienintelis pastovus dalykas mūsų rate – nepastovumas :) . Tačiau toks jausmas, kad tokiame dinamiškame ratuke protas tiesiog mokėsi veikti ir prisitaikyti prie to nepastovumo, nuolatinių pokyčių – o tai tikrai įdomu. Man asmeniškai kuo didesnis iššūkis (jei jis man įveikiamas :) ) tuo smagiau žaisti.“

Seminaro dalyviai išgyveno iš tiesų turiningą ir informatyvią dieną.

 

Įspūdžiai iš ankstesnių seminaro dienų: