• Guru

Ar nori gauti Mokytojo dienos užduotį ?

Kraunasi ... Kraunasi ...

Kur Mokytojas Dabar?

Respublikinė Jogos Mokykla
Facebook/RJM    Youtube/RJM   Instagram/RJM

SVAJONIŲ KELIAS – 39 diena, Budraičiai, 11 stotelė

Vakar vakare prieš Mokytojo paskaitas ir “aikštelių” praktiką, instruktorė Natali vedė eksperto-operatorinę praktiką. Jos metu susirinkę žmonės susiskirstė po du. Kiekvienas turėjo pasirinkti sau simpatišką žmogų :) Tuomet vienas asmuo buvo operatorius, t.y. tas kuris veda ir užduoda judesį, emociją, o kitas ekspertas, t.y. tas kuris leidžia save vesti, prisijungia prie operatoriaus ir bando pajausti jo kūno judesius, emociją, mintį. Praktikavomės judėti, jausti ir kurti kartu.

Po kurio laiko prie mūsų prisijungė Mokytojas ir pasiūlė naują praktiką. Mums reikėjo susiskirstyti po tris. Reikėjo kiekvienam surasti po 2 žmones, kurių vardai arba pavardės prasideda iš raidės einančios prieš mūsų raidę arba po. Tarkim, jeigu vardo pirmoji raidė yra D, o pavardės J, tuomet prisijungti prie šio žmogaus gali žmonės, kurių vardai ir pavardės prasideda iš C, E, J ir K. Vieni surado sau po 2 žmones, kiti tik po vieną, dar kiti liko vieni. Sustojus į triadas, žmonės turėjo suktis, kaip “dantratukai”. Tie kurie liko dviese, turėjo judėti, kaip traukinukai. Na, o likusieji po vieną, tiesiog tapo laisvais ekspertais skraidančiais orbitoje.

Po šios praktikos visi dalinomės įspūdžiais ir pastebėjimais. Pasirodo, daugeliui žmonių buvo labai maloni ir įdomi patirtis nevaržomai “keliauti kosmose” tarp globojančių ir mylinčių rankų. Taip pat daugelis akcentavo, kad praktikoje saugumo jausmą sukurdavo gerai planuojantys ir į ateitį numatantys operatoriai.

Šiandien pabudę ryte, radome tvarkaraštį, kuriame parašyta PLAZMINIS RĖŽIMAS, tai reiškia, kad pagal pajautimą turime ateiti į mankštą, asanas, vakarienę ar kitus užsiėmimus. Ir sekėsi mums puikiai! :)

Diena buvo tokia šilta, kad didžioji dalis užsiėmimų persikėlė į lauką :) Asanos gryname ore pripildė žmonių kūnus energijos ir gaivos.
Tinklininkai salės tinklinį iškeitė į paplūdimio aikštelę ir treniravosi ant smėlio.
Tuo tarpu Deimantė vedė dviračių žygį po Tytuvėnų apylinkes. Susirinkome 8-iese, visa oktava :) Drauge numynėme ~14km, apvažiavome Giliaus ir Bridvaišio ežerus. Važiuodami dviračiais, mėgavomės gamtos vaizdas, jos kuriama aura ir miško gėrybėmis – avietėmis. Dovilė labai labai norėjo paskanauti  žirnių ir mes radome didžiulį žirnių lauką! Tuo metu Dovilė ištarė: “reikia tik tais panorėti ir norai pildosi” :)
Maršruto pabaigoje visi buvome gerokai sušilę ir šokome maudytis  Bridvaišio ežere :) Po kelionės jautėmės prisipildę, atsigavę ir kupini įspūdžių :)
Dviračių žygio akimirkos:

Mes esame:

Norintys matyti mūsų gyvenimą budinčiojo akimis skaitykite čia –  SVAJONIŲ KELIO DIENORAŠTIS.