• Guru

Ar nori gauti Mokytojo dienos užduotį ?

Kraunasi ... Kraunasi ...

Kur Mokytojas Dabar?

Respublikinė Jogos Mokykla
Facebook/RJM    Youtube/RJM   Instagram/RJM

SVAJONIŲ KELIAS – 80 diena, Gipka, 20 stotelė

Sakoma, viskas turi savo pradžią ir pabaigą. Šiandien išaušęs sekmadienio rytas priminė, kad smagus savaitgalis baigiasi ir daugeliui mus aplankiusių svečių jau laikas grįžti į savo įprastą gyvenimo ritmą. Pusryčių stalą gaubė šiek tiek nostalgiška nuotaika, mat atėjo laikas atsisveikinti. Norime padėkoti visiems atvykusiems! Tikrai buvo labai gera pabūti visiems kartu :)

Svečių atsiliepimai:

Atsisveikinant simboliška dovanėle atsidėkojome Aivai ir Valentinui už jų svetingumą, rūpestį bei nuoširdų dalijimąsi savo vaikystės prisiminimais :)

Besibaigiant savaitgaliui, ne tik mūsų svečiai, bet ir mes, keliautojai, grįžome į labiau kasdienišką gyvenimo ritmą. Kaip jau būdavo įprasta, po pusryčių susėdome į ratelį aptarti ateinančios dienos planų. Gyvendami čia, turime ne tik bendruomenines funkcijas, bet ir savo asmeninius darbus. Ryte kiekvienas išsakome ką norėtume veikti ir pagal tai planuojame dienotvarkę bei veiksmus,  kad visiems būtų patogu ir racionalu.

Šiandieną mūsų veiklos pasiskirstė taip – Edvinas ir Tania turėjo skubių darbų, tad daugiausia laiko leido prie kompiuterių ekranų, Mokytojas su Laurute ir Andriumi paplūdimyje iškėlė aitvarus :) Na, o kol kaituotojai mėgavosi vėju, Agnija stovyklavietėje tęsė komandos formavimo praktikas, kurios susidėjo iš keleto etapų ir užsitęsė beveik iki vakarienės.

Užsiėmimo metu patirtais įspūdžiais dalinasi Dovilė: “Užsiėmimas buvo dinamiškas ir labai stiprus. Pati giliausia ir jautriausia man buvo paskutinė užduotis. Joje reikėjo išsirinkti nuotrauką ir emociją, kuri tau asocijuojasi su žodžiu KOMANDA, su savo patirtimi būnant komandoje.
Praktikos metu turėjau galimybę pamatyti situacijas kito akimis, suprasti kaip kitas žmogus jaučiasi, pastebėti kokie jo pliusai ir minusai esant komandoje. Garsiai dėstant savo mintis, atsirado naujų suvokimų apie save pačią. Pokalbis buvo labai atviras ir nuoširdus. Po užsiėmimo norėjosi visus apkabinti, atsirado toks stiprus bendrumo jausmas :) tad tikriausiai nenuostabu jog iš kart po praktikos visa komanda susibūrėme namuke kartu išgerti arbatos”.

Praktiką vainikavo bendrai merginų paruoštas romantiškas vakarienės stalas ant jūros kranto :) Pasijuto tikra komandinio darbo dvasia – kiekvienai norėjosi bent truputį prisiliesti prie   dekoravimo ir jaukios atmosferos kūrimo.

Ir gyvenimas tęsiasi… :)  Vakarop išvykusių vietą pakeitė Andriaus ir Natali šeima.

Mes esame čia:

Visus norinčius atvykti prašome kreiptis į Deimantę. Ji suteiks informaciją, kaip pas mus atvykti, ką su savimi pasiimti, supažindins su stovyklavietės taisyklėmis. Jos telefonas +37060923927, el. paštas – deimuta@gmail.com. Kreipkitės visais įmanomais būdais: telefonu, viber’iu, messenger’iu, el. paštu, siųskite pašto karvelius ir bandykite perduoti mintis telepatiškai, nes pas mus striginėja ryšys ir internetas :)

Norintys matyti mūsų gyvenimą budinčiojo akimis skaitykite čia – SVAJONIŲ KELIO DIENORAŠTIS.