• Guru

    Ar nori gauti Mokytojo dienos užduotį ?

Kraunasi ... Kraunasi ...

Kur Mokytojas Dabar?

Planetos šiandien

Audio įrašai

2021.11.26
Vilnius
Strategijų kūrimas kamuoliukų žaidime
2021.11.25
Vilnius
Apie poveikį kitam žmogui
2021.11.24
Vilnius
Taktinis ir strateginis protas

Tvarkaraštis

Facebook/RJM    Youtube/RJM   Instagram/RJM

Virasana

virasanaDidvyrio poza. Kaip teisingai atlikti asaną?1. Atsisėskite į Deimanto pozą.

2. Pakelkite sėdmenis, šiek tiek praskėskite kojas, pėdas pasukite į dubens pusę.

3. Nuleiskite dubenį ant žemės tarp pėdų. Keliai išlieka suglausti, prispausti prie grindų.

4. Ištieskite nugarą, patempkite pilvą. Juosmuo lieka tiesus, alkūnės priglaustos prie šonų, delnus padėkite ant kelių.

5. Užfiksuokite tokią kūno padėtį ir išlaikykite pozą nuo vienos iki trijų minučių.

6. Užbaigdami asaną, lėtai pereikite į Stalo pozą. Leiskite kojoms pailsėti keletą minučių ir grįžkite į Deimanto pozą.

7. Užbaikite asaną, jei pajusite sąnarių skausmą ar raumenų traukulius.

Gydomasis asanos poveikis: suaktyvinama kraujotaka dubens srityje, teigiamai veikiami vidaus organus, gerėja virškinimas; padeda gydant artritą, plokščiapėdystę. Asanos atlikimo dėka auga valia, taip pat kantrybė.