• Guru

    Ar nori gauti Mokytojo dienos užduotį ?

Kraunasi ... Kraunasi ...

Kur Mokytojas Dabar?

Planetos šiandien

Audio įrašai

2022.10.10
Ришон-ле-Цион
Обсуждение практик. Обмен качествами. Распределение плазмы
2022.10.09
Ришон-ле-Цион
Плазменные практики. Экспертная чувствительность. Творческая деятельность
2022.10.09
Ришон-ле-Цион
Поэтапные действия на площадке

Projektas GYVENTI GERA

Respublikinė Jogos Mokykla   
Facebook/RJM    Youtube/RJM   Instagram/RJM

Lietuva: Kursas Šiauliuose – 2 diena

Jeigu būtų galima fiksuoti informacijos srautą, gaunamą Mokytojo paskaitų metu, ir įvertinti tai GB(gigabaitais) – įdomu, koks jų kiekis buvo “parsiųstas” šį vakarą? Gal šiauliečiai, išgirdę Mokytojo pastabą, jog mums sunkokai sekasi uždavinėti klausimus, stropiau pasiruošė, nes šį vakarą klausimų – atsakymų grandinė vis tęsėsi ir tęsėsi… iki Mokytojo pasakymo “gal klausimų jau nebeturite?”. Informacinė diena – taip trumpai galima būtų pavadinti antradienio užsiėmimą.

Iš visos gausos klausimų, norisi pakomentuoti pirmąjį, kurį uždavė “senbuvis-naujokas”, žmogus atėjęs po kelerių metų pertraukos. “Ar galima būtų pakartoti jogos asanų bazinį kursą?” – paklausė jis, mat atėjo tikėdamasis daryti asanas ir buvo labai nustebintas, vietoje įprastų jogos kilimėlių, pamatęs žmones darančius keistas, nematytas “asanas”. Linksma situacija ir kartu supratimas, kaip kardinaliai pasikeitė mokykla per pastaruosius keletą metų. Mokytojas paaiškino, kad mes užsiėmimuose jau nebedarome jogos pratimų, nes perėjome iš fizinio ir eterinio kūno į mentalinį ir einame toliau, kas atitiktų radža jogą, proto jogą. O Mokytojo naudojamos mokymo  technikos, skirtos proto lavinimui,  yra unikalios ir šiai dienai neturi analogų.

Šiandien atėjo į kursą daug naujų žmonių, kurie pradžioje apsilankė “vaikų darželyje” iš kur pateko į jau susiformavusias komandas tokiu principu – kiekvienas I ir II lygio komandos žaidėjas galėjo pasirinkti sau po vieną mokinį iš darželio, jį pamokyti ir įvesti į žaidimą.

 

Iš praktikų dalies norisi pasidalinti Mokytojo pamoka, iliustruojančia situaciją, į kurią laikas nuo laiko patenkame kiekvienas, kuomet komandos lyderio kamuoliukas atsiduria tavo rankose. Ką daryti kai įvyko klaida, o tu nematei kas atsitiko? – priskirti klaidą sau, nesvarstant priimti kito žmogaus nuomonę, klausti bendrai visos komandos patarimo, tęsti žaidimą – visa tai būtų tavo, kaip vadovo, klaida. Žingsnis po žingsnio analizavome galimus variantus, kaip vadovas galėtų pasielgti vienoje ar kitoje situacijoje. Taisyklių žinojimas, patarė Mokytojas, yra pagrindas į ką vadovas gali atsiremti, bet, deja, nėra visa apimančių taisyklių, kurios vienareikšmiškai galėtų aprašyti visas galimas situacijas ir jų sprendimus. Vadovo funkcijos ypatumas ir yra tame, kad riekia mokėti pačiam analizuoti situacijas ir priiminėti sprendimus, kurie būtų apgalvoti ir pagrįsti logika.

 

O vakaro pabaigą vainikavo šventė!!! Mūsų visų bendro darbo vaisius – penktoje oktavoje “gimė” avataras. Tai subtilioji mūsų Jūratė, savo savybėmis tikrai pateisinanti šį statusą…  ir gal, įamžinant šią gimtadienio akimirką, neatsitiktinai nuotraukoje atsirado ir žuvytė, nes saulė vis dar svečiuojasi žuvų žvaigždyne.