RJM mokykloje, apibendrinant darbų, praktikų, kursų ar seminaro įspūdžius dažnai naudojame priauginimo sąvoką, kad įvertintume tai ką naujo, vertingo ar konstruktyvaus išmokome ir neišdildomai užfiksavome savo patirties sąraše.
Vertinant šio seminaro pokyčius, įspūdį paliko tai, kad paskutinę dieną, ne tik aktyviausi, bet ir santūrieji tyleniai panoro pasidalinti savo patyrimais – tai galime vertinti kaip vieną šio seminaro bendrų priauginimų. Mokytojas džiaugėsi, kad iš mokyklos senbuvių daug kas išdrįso pirmą kartą pats paimti į rankas mikrofoną ir viešai išsakyti savo mintis bei užduoti klausimus.
Toliau, vertindamas mokyklą iš laiko perspektyvos, Mokytojas pasidžiaugė mūsų vaikais, kurie jau aktyviai dalyvauja darbuose ir ne tik lygiuojasi su tėvelių karta, bet sėkmingai juda pirmyn – taip, kaip ir turi būti, kad evoliucinis procesas nenutrūktų. Verta atkreipti dėmesį: ar vystymasis vyksta, kai “kas nors priremia prie sienos” ar paties iniciatyva. Gal tai, kad tikrai judame į priekį, liudija ir pasisakiusių tarpe nuskambėjusi nuomonė, kad šiame seminare daug kas kitaip, jausmas tarytum peržengus slenkstį į kitą lygmenį.
Taip, nuoširdžiai tarpusavyje dalinantis savo naujos patirties “kristaliukais”, baigėsi šis įspūdingas seminaras, apie kurį jos dalyviams visuomet primins Gabrielės dovanotas darbas “Šviesos impulsas”.
Sekanti galimybė tęsti mokymus RJM mokykloje laukia lapkričio 11 dieną Alytuje, kur Mokytojas ketina vesti Proto Plazminius kursus.
Tekstą rengė / Silvija
Nuotraukos / Dovilė, Silvija